|
Klotterplank (pg. 450)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nyx
det var billigt :eyes: |
yeah och snyggt!!!! :crazy: jag e en vida känd fyndare... tro mig! jag har näsa för röda prislappar :D :D :D
| quote: |
själv köpte jag ett par shorts på paparazzi som kostat 1200:- för halva priset ..jag tjänade alltså 600 spänn ;) |
gaaaaaah, jag har typ aldrig köpt ett plagg som kostar över 600!!! En enda gång.. bara.. köpte jag en jacka som var dyrare tror jag...aldrig en tröja över 500, aldrig byxor över 500 :p jag satsar på kvantitet och H&M i stället :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
gaaaaaah, jag har typ aldrig köpt ett plagg som kostar över 600!!! En enda gång.. bara.. köpte jag en jacka som var dyrare tror jag...aldrig en tröja över 500, aldrig byxor över 500 :p jag satsar på kvantitet och H&M i stället :p |
finns det ens jackor för under 600kr :nervous: :nervous: |
|
|
| ScuL |
ja det där med priserna är sjukt ja.
och jag trodde de byxor jag såg i Sthlm då jag vär där var billiga.
(dem var 100:-)
Här är vanliga byxorna 100 i euro och med en märkesjeans är det omkring 200 :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
om någon råkar sitta och trycka på:
Lagoona - Into my dream (Kaveh Azizi rmx) i dataformat så vore jag evigt tacksam om jag kunde få den. PM!!!!
(har den bara på "A trip in trance 3" riktig skiva :D )
andrew.... haha, ja det klart det finns... (svårt me vinterjackor iofs) :p jag e bara grymt ekonomisk.
funderar på att köpa :D
http://www.80stees.com/products/blue_capsleeve_Vanilla_Ice_shirt.asp |
|
|
| jofawe |
dbl:
absolut, rosa är jättemanligt.. har massor med kläder i rosa .. jag gillar rosa och skäms inte för det heller!
glorie:
erhm .. alltså... vanilla ice på en babyblå t-tröja :) |
|
|
| St_Andrew |
| va jobbit det e att jobba... fick gå upp 7 imorse :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
va jobbit det e att jobba... fick gå upp 7 imorse :p |
Alltid ett klagande på hur jobbigt det är å jobba, men sen när lönen kommer den 25:e så är man nöjd :p
Jag skulle nog bli totalt rastlös om inte jag jobbade.
Nu, på sommaren så är det ju iofs inte lika kul när kompisarna är iväg på diverse aktiviteter. Men övriga årstider så är det ju tvärtom, är man ledig så jobbar dom. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Alltid ett klagande på hur jobbigt det är å jobba, men sen när lönen kommer den 25:e så är man nöjd :p
Jag skulle nog bli totalt rastlös om inte jag jobbade.
Nu, på sommaren så är det ju iofs inte lika kul när kompisarna är iväg på diverse aktiviteter. Men övriga årstider så är det ju tvärtom, är man ledig så jobbar dom. |
förutom att jag e så förbaskat morrontrött har jag faktiskt inget emot att jobba/gå i skolan, som du säger, man blir på tok för rastlös annnars... |
|
|
| dbl |
va jobbit det e att jobba... fick gå upp 7 imorse :p |
nämen schtaaackarn... sjäv hade man ju då redan varit uppe i 2 timmar och höll på att jobba för fullt när du gick upp ;)
hehe |
|
|
| cviper |
man blir på tok för rastlös annnars... |
No , har degat runt hela sommaren, men nu kan jag typ inte ens sitta stilla i 5 minuter.
Men att ta fram Reell B böckerna för att börja plugga till omtentan tar emot. Vill inteeeeeeeeeeeeeeeee. :whip: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by cviper
No , har degat runt hela sommaren, men nu kan jag typ inte ens sitta stilla i 5 minuter.
Men att ta fram Reell B böckerna för att börja plugga till omtentan tar emot. Vill inteeeeeeeeeeeeeeeee. :whip: |
Kompilerat 2.6 än? :p
http://www.breakmygentoo.net/ e oxå ett bra sätt att fördriva tiden på :p |
|
|
| dbl |
| tiesto spelas på CSI nu :) |
|
|
|
|