|
Klotterplank (pg. 386)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
nänä, inget "Klotterplank 2nd ED."!
Fast jag kan förstå det jobbiga för dom nya medlemmarna som kommer och ska läsa igenom den här 309 sidor långa tråden :p
(309 sidor är det om Du inte ändrat på default hur många poster som ska visas per sida)
Sen kan jag meddela att TA lär kunna hantera så många sidor som källan klarar av (poster i den databas som används). Och jag kan försäkra Er att vi behöver ej var oroliga :toothless
Btw, vilken är den längsta tråden på TA?
Första man/kvinna som ger mig svar vinner en cementblandare :haha: |
|
|
| ScuL |
men fan..
fick just en bot vid posten :(
113km/h i en 100km zon på motorvägen till Amsterdam.
kollade upp datumet och det var precis när jag hämtade några nya möbler och kanelgifflar från IKEA :D (jag hade bråttom iofs ;)) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
men fan..
fick just en bot vid posten :(
113km/h i en 100km zon på motorvägen till Amsterdam.
kollade upp datumet och det var precis när jag hämtade några nya möbler och kanelgifflar från IKEA :D (jag hade bråttom iofs ;)) |
sånt är ju så onödigt...
jag fick själv ytterligare en fortkörningsbot i veckan ... grr |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
sånt är ju så onödigt...
jag fick själv ytterligare en fortkörningsbot i veckan ... grr |
verkligen. 30 euro borta.. kunde ha varit en tredjedel av en flygbiljett till sverige :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
verkligen. 30 euro borta.. kunde ha varit en tredjedel av en flygbiljett till sverige :p |
jag fick på 1200kr ... 24km/h för fort på en 90 väg ... igen!
På samma ställe som jag togs första gången för 3 år sen .. grr |
|
|
| Dioxys |
hahaha, nu vet vi alltså hur dem gjort det :D fyfan va läckert! :stongue: :haha:
har precis kommit ur duschen efter att ha cyklat en timma...
jäklar va kondisen försvinner efter ett par månaders soffliggning :/ |
|
|
| jofawe |
HOHOHO ... fishumor är oslagbart!! |
|
|
| dbl |
sååååååååååååå... har äntligen fått igång itnernet nu efter flytten... fast har ju inte mitt rum ännu.. sitter på golvet i gästrummet nu.. hehe...
men tillbaka e jag iallafall... för edm som nu har märkt att jag har varit borta.. om det nu e nån.. heh |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
sååååååååååååå... har äntligen fått igång itnernet nu efter flytten... fast har ju inte mitt rum ännu.. sitter på golvet i gästrummet nu.. hehe...
men tillbaka e jag iallafall... för edm som nu har märkt att jag har varit borta.. om det nu e nån.. heh |
hehe, checka in "sörj för att dbl har vart borta i en vecka tråden" ;)
klart du e saknad :p |
|
|
|
|