|
Klotterplank (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
JAg tycker det är en sån skön grej det där med Sig och avatar...Här på tranceaddict har det verkligen blivit en grafisk grej med många som lägger ner timmar på att göra asjyssta sigs...ger mycket mer känsla till forumet. Och är det bara jag som är så¨jävla glad för regeln vi införde med limits på storleken? Är så irriterad på vissa andra forum där folk lägger upp wallpapers typ. Och signaturerna tar upp mer plats än själva posterna...."less is more" heter det för fan :) dom ska vara små |
jag la visserligen inte ner timmar på mina.. typ 5 min för båda... sen oandra sidan så hadde jag redan bilden klar för dem och bilden jag klippte för tog ju lite längre tid...
HÄR e bilden jag använde...
e till en horror poster contest... nån som kan komma på ett bra namn på en skräckfilm med den texten som jag har skrivit...
kan säga att bilden inte e helt klar ännu
och jag hatade i början när vissa sigs var svin stora.. hel irriterande |
|
|
| Nyx |
less is more" heter det för fan :) dom ska vara små |
sant.
Jag gjorde en liten pixelgrej häromdan...
 |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Nyx
sant.
Jag gjorde en liten pixelgrej häromdan...
|
Mkt najs :) Jag ska skapa en ny tråd om detta...vill gärna se lite grejer som andra gjort och snacka lite grafik |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by dbl
graphic-forums
e du på nått grafik forum också eller? |
Jag är medlem i en massa grafikforum, som jag inte kommer ihåg namnet på. :crazy:
ett av dem är iaf ozones asylum.
|
|
|
| Nyx |
Mkt najs :) Jag ska skapa en ny tråd om detta...vill gärna se lite grejer som andra gjort och snacka lite grafik |
Gör så. :D |
|
|
| dbl |
Jag är medlem i en massa grafikforum, som jag inte kommer ihåg namnet på. :crazy:
ett av dem är iaf ozones asylum.
|
har bara varit inne där en gång och kollat...
GF räcker för mig... hängde på thePAD förut om du hört talas om det... och sen när det fick lägga ner så stack typ alla till GF...
väldigt vänligt där :)
EDIT: bra idé mind |
|
|
| Nyx |
har bara varit inne där en gång och kollat...
GF räcker för mig... hängde på thePAD förut om du hört talas om det... och sen när det fick lägga ner så stack typ alla till GF...
väldigt vänligt där :)
EDIT: bra idé mind |
ska regga ett konto där sen :rolleyes: |
|
|
| dbl |
| gör du det.. men då får du banne mig posta... det blir typ 5+ medlemmar varje dag, men alla postar ju inte |
|
|
| Nyx |
gör du det.. men då får du banne mig posta... det blir typ 5+ medlemmar varje dag, men alla postar ju inte |
jag pallar nog inte att posta där varje dag..jag har fullt upp med ta ;) |
|
|
| dbl |
hehe... ne, varje dag behövs ju knappast.. int ens jag gör det... ehmm.. eller njo.. jag gör la det :)
typ hoppar mellan TA och GF hela dagarna |
|
|
| Nyx |
hehe... ne, varje dag behövs ju knappast.. int ens jag gör det... ehmm.. eller njo.. jag gör la det :)
typ hoppar mellan TA och GF hela dagarna |
skönt liv..sitta & posta i forum 24/7 :toothless |
|
|
| Vizay |
skönt liv..sitta & posta i forum 24/7 :toothless |
vadå va ere för fel med det? :D
själv sitter jag typ här å på fragzoneforumen dagarna i ända...eller så mircar jag :p (va vadå..inget liv...va snackar ni om?) :p |
|
|
|
|