|
Klotterplank (pg. 269)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Nån som vill ha ett par :p |
:stongue: :stongue: alla tjejer måste ju vilja ha sådana :D :p |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
Seminarium torsdag, tar bara två timmar, ledig. :) Utgång på kvällen på ett mkt bra ställe, FAST Tyvärr spelar Dr Bombay ;) Trodde ju att han gått i graven faktiskt, men men.. går givetvis inte dit för den skullen, utan för att kompisar i klassen ska dit :) MEN, här kommer det trevliga.. på ena våningen ska man tydligen spela goa-trance och ha ett indiskt tema.. tack vare dr Bombay då ;) Kan bli coolt :) hehe
|
Jag var en av dem första som såg dr bombay live! vilket jävla ös det var! :rolleyes: :clown:
låter som en skön vecka, glorie..jag måste se ondskan nångång..har läst boken och den var jäkligt bra! |
|
|
| dj_hysterix |
| endres nya låt e cooooooooooooooooooooooooooool :eek: |
|
|
| St_Andrew |
| Weeeeeeei vi är i semifinal i fotbolls vm :D :D :D |
|
|
| dbl |
japp det e det :D
senaste inom trance... hel grymt att dansa till :p |
|
|
| chjo |
Skön kille tycker jag.. han har hittat sin nisch :p |
|
|
| mindshooter |
| hehe najs film....mario låten är faktiskt riktigt bra komponerad...skulle va coolt o höra den med värsta orkestern ihopsatt av robert wells. :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hehe najs film....mario låten är faktiskt riktigt bra komponerad...skulle va coolt o höra den med värsta orkestern ihopsatt av robert wells. :D |
finns faktiskt en orkester version av mario låten redan ;)
haha... va och red islandshäst idag... va faktiskt hel ballt förutom att min häst va så jävla slö... han ville ju knappt gallopera ibland... men aja... |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by dbl
haha... va och red islandshäst idag... |
du har ingen bild på er, du o hästen, eller du PÅ hästen ;) huhu, jag har också gjort det, man tror att man ska ta livet på dom, men dom här var, red halva island runt fan :P |
|
|
| Glorie |
Åh nejjj, va jobbigt.. nu måste jag bara kolla på Gladiatorerna, för en kompis till mig är ju en av de nya gladiatorerna :p
längst ner på denna sida... Puma heter hon
Ståtlig och mystisk stryker Puma runt kring arenan. Före kampen är hon mjuk och kelig - nästan tam. Men när hon vittrar motståndarens rädsla slår hon till med full kraft och ursinnig styrka.
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|