|
Klotterplank (pg. 397)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
det är en skämt eller.. på torsdag blir det 25 grad i Norrboten ?? :conf: vafan :eyes: | Det är en myt att Sverige bara är ett kallt land :)
Temperaturen kan variera i många delar av landet från kallaste till varmaste upp till 50-60 grader...
Sverige är uuuuunderbart varmt skönt land på sommaren :) Fast varannan sommar e de ju regn å skit fast i och med växthuseffekten så är det rena rama rivieran i vårt land snart :) |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by ScuL
det är en skämt eller.. på torsdag blir det 25 grad i Norrboten ?? :conf: vafan :eyes: |
Skulle isf vara typ tio grader varmare an i Torino. :nervous:
Tror inte pa det!! (blundar, haller for oronen och skriker godtyckligt men hogt) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är en myt att Sverige bara är ett kallt land :)
Temperaturen kan variera i många delar av landet från kallaste till varmaste upp till 50-60 grader...
Sverige är uuuuunderbart varmt skönt land på sommaren :) Fast varannan sommar e de ju regn å skit fast i och med växthuseffekten så är det rena rama rivieran i vårt land snart :) |
du.. det vet jag självklart :) [ och jag försöker hålla det hemligt så att de allra flesta Holländare försätter gå till Sydeuropa istället och Sverige stannar rent :p ]
men 25 grad i Norrland i Maj är lite skumt :D inte omöjligt dock skumt ;) det är typ 16 grad här nu eller nåt. |
|
|
| jofawe |
| jag kan ju tillägga att det varit 24-27 grader här i växjö idag :) |
|
|
| dbl |
| va runt 20 grader här när jag stack hemifrån vid 12 tiden |
|
|
| keddo |
| 20 grader här i varberg nu + att det rengnar ute, så de känns lite "regnskog" i luften , 24 ~ mitt på dan |
|
|
| jofawe |
det började regna å mullra här med...
20 grader och spöregn och den underbara doften av ... sommar =) |
|
|
| St_Andrew |
porr :wtf: :wtf: :wtf: :p |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
porr :wtf: :wtf: :wtf: :p |
mja inte så mkt porr kanske, om man inte tänder på exorcistbruden lr nått:p :wtf: ;) |
|
|
| AC. |
Vill bara påpeka att punkten i mitt nick är inget mer än en utfyllnad för en av roumets regler som säger att man minst måste ha tre tecken i sitt namn.
Så, punkten är altså bara där för syns skull och ingår inte i mitt nick ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Amnezia
mja inte så mkt porr kanske, om man inte tänder på exorcistbruden lr nått:p :wtf: ;) |
LOL! asså, klicka på själva bilden/filmen så kommer du till http://www.canal96.com/ vilen var lite småporrig imo :p |
|
|
|
|