|
Klotterplank (pg. 299)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
de tio trådarna med flest svar!
- (Klotterplank Glorie 3581 64221 )
- vad lyssnar ni på just NU? reveal 1890 33602
- varför är jag fortfarande uppe? reveal 537 6157
- Party knark Gaby 431 5670
- Svarje Aendy 360 2272
- Hjälptråden Glorie 360 4124
- Mysteryland 2003 Mindshooter 359 3812
- Posta bilder på er själva! Mindshooter 336 7134
- Den Knäppa Tråden NordLight 332 4473
- fest: Voyage i Linköping Glorie 328 2083
egentligen räknas verkligen inte klotterplank, eftersom den inte har något enhetligt tema
och då blir min gamla favorit:
- Trance Rebus av P4z på en välbehövd 10:e plats med sina 315 svar och 2557 views ;)
så de så. |
|
|
| nekholm |
Såg det igår, ganska intressant avsnitt :) Speciellt när han som är med i MacBeth (kommer inte ihåg hans namn) säjer att man inte får säja det namnet för det bringar otur, och så börjar alla säja "MacBeth", med flit eller i misstag, och allt möjligt händer :stongue: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by nekholm
Såg det igår, ganska intressant avsnitt :) Speciellt när han som är med i MacBeth (kommer inte ihåg hans namn) säjer att man inte får säja det namnet för det bringar otur, och så börjar alla säja "MacBeth", med flit eller i misstag, och allt möjligt händer :stongue: | wtf! när gick det? de brukar visa simpsons på ztv varje dag klockan 19:00 men det var inget igår. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
wtf! när gick det? de brukar visa simpsons på ztv varje dag klockan 19:00 men det var inget igår. |
Det var ju säsongsavslutning i torsdags med dubbelavsnitt! |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Det var ju säsongsavslutning i torsdags med dubbelavsnitt! | faen oxo! jag brukar kolla nästan varje dag. precis då missade jag det. god damnit! inge mer simpsons snyft! nån som vet om det kommer mer? |
|
|
| nekholm |
| På söndagen visades det i Amerika, och finns att få på nätet ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| skulle nyss gå och kolla på vänner, och vid slutet av olivers twist stod det nåt me producer: Darren Tate :confused: |
|
|
| Glorie |
ni vet kanske att Henrik Olsson (forne programledaren för P3 mix) numera är resereporter ett jobb jag f.Ö gärna skulle vilja ha :D för reseprogrammet på SVT. jag tror det heter Packat och klart...
satt och sneglade litegranna idag, när han var på Nya Zeeland, (ett land jag kommer att besöka innan jag har sått mitt sista frö på denna jord..) och döm av min förvåning, när de under "fårklippningen" (de klippte alltså får :p) spelar Delerium - Silence (Tiesto remix) kanske inte så passande :p :crazy:
Nåra minuter senare ligger Henrik på en otroligt hög klippa och spanar ut över havet med en gammal fårgubbe.. då man i bakgrunden får höra tonerna av Gouyrella - Gouyrella... grymt coolt..
ja e säker på att Henrik har haft ett finger med i spelet vid redigeringen av det inspelade materialet från NZ :) |
|
|
| nekholm |
| Vad är allt det här om att Carl Philip inte får bli kung? Varför inte? |
|
|
| Glorie |
| FInland har fått ett eget forum! Det var värst... :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
FInland har fått ett eget forum! Det var värst... :D | Oj fan det postades visst här också... jag som startade en tråd men de e fan kul :) |
|
|
|
|