|
Klotterplank (pg. 685)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
:eyes: ajajaj! Men du behövde i alla fall inte gå runt å visa dom för alla. |
Eftersom det inte gick att ha kläder på sig, så.. jo..
Men det finns smink som kan ta bort det värsta nu ju :P |
|
|
| Akia |
| Behövs inte har, precis köpt en ny party burkha i neon! Täcker nog d mesta...:toothless |
|
|
| jofawe |
Behövs inte har, precis köpt en ny party burkha i neon! Täcker nog d mesta...:toothless |
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Akia |
...skämta bara! Hade varit lite onödigt att färga håret (och ansiktet)i så fall! :D
Finns de ens tranceburkhor..? |
|
|
| Vizay |
| aldrig sett någon men det kanske är något att satsa på för att dra ne ny publik. Vill man vara lite extra fördomsfull kan man ju skämta om vilken pangsuccé det säkerligen skulle bli i slutändan ;) |
|
|
| Pjox |
Har faktiskt lyckats få bort färgen från ansiktet med hjälp av envishet och en massa nagelacks borttagningsmedel(!) ...så nu e ansiktet rödflammigt i stället..! :whip: |
ett tips är att tabort färgen på en gång vilket är enkelt att gära med en bommulstuss med lite tvål eller shampo på.
Innan det finner sätta sig ere facktiskt rätt då lätt att ta bort :)
En liten fråga bara, sved det inte som fan om du hade remover i ansiktet? :nervous:
lite sådär OT; det är välldigt svårt att skriva när man har en liten hund i knät som får för sig att hon ska lägga huvudet på tangentbordet eller bita på tangenterna. |
|
|
| Cloudburst |
| Min syster fick en till liten knodd igår. En pojke blev det igen så nu är jag dubbelt morbror. :) |
|
|
| >>FK |
| ballt, grattis till henne :) ska pusha på syrran så det blir lite fart i henne också, hon är ju snart 28 för bövelen :D |
|
|
| zoric |
| Grattis Cloudburst! :) |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Pjox
ett tips är att tabort färgen på en gång vilket är enkelt att gära med en bommulstuss med lite tvål eller shampo på.
En liten fråga bara, sved det inte som fan om du hade remover i ansiktet? :nervous:
lite sådär OT; det är välldigt svårt att skriva när man har en liten hund i knät som får för sig att hon ska lägga huvudet på tangentbordet eller bita på tangenterna. |
|
|
|
| Akia |
| Sorry! Tryckte på fel knapp (har inte sovit på på 36 timmar...:) )! |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Pjox
Ja, jag borde ha gjort de men fick ett telefonsamtal precis, å när jag hade pratat klart satt färgen som tatuerad. Så jo, de sved som fan :eyespop: ...inget jag rekomenderar!
Du jobbar på kennel, stämmer de? Måste vara intressant! Vad ere för hundras/er? |
|
|
|
|