|
Klotterplank (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Nån som lirar/lirat GTA3 ? Jag har kommit till ett ställe där jag inte vet hur jag ska ta mig vidare... Hoppas bilden jag lägger med räcker... Man ska typ skjuta nåt vittne i rummet som lyser eller liknande men jag kan fan inte komma på hur man ska göra det... kommer ingen vart
.../ Steve :gsmile: |
|
|
| mindshooter |
Hehe det där lyckade jag komma på direkt...det ser t.om ut som att du håller rätt vapen i handen..givetvis ska du kasta in en granat!! :)
Var sedan beredd..för dom stormar ut genom garagedörre med vapen..så ställ en buss framför i förväg eller nåt så får dom problem :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hehe det där lyckade jag komma på direkt...det ser t.om ut som att du håller rätt vapen i handen..givetvis ska du kasta in en granat!! :)
Var sedan beredd..för dom stormar ut genom garagedörre med vapen..så ställ en buss framför i förväg eller nåt så får dom problem :p | :wtf: Men va fan... dethar jag gjort en massa... till och med sprängt ettpar bilar där... knas... får ge det ett försök till :gsmile:
Danke mind :toothless |
|
|
| Vizay |
heh lustigt.....började lira det från början igår igen.....höll på att få alla hororna till polisbalen (ett av dom första uppdragen i första stan) men så råka rjag givetvis nita över näst sista eller nått så hela missionet går åt pipan....jobbigt värre :p
sen har jag kommit underfund met att sensation är sjuförjävla mäktigt...måste dit :D |
|
|
| Glorie |
mmm, håller med om det me sensation :D ska dit me en vacker dag...
har hört att d e så trångt där bara :(
själv ska ja börja jobba för ID & T :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
mmm, håller med om det me sensation :D ska dit me en vacker dag...
har hört att d e så trångt där bara :(
själv ska ja börja jobba för ID & T :) |
ska du... fräckt.. vad skall du göra? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
ska du... fräckt.. vad skall du göra? |
hehe, Dom vet inte om det än bara :)
nehmen, promota festerna...boka artister, springa runt me vip-pass å vara allmänt söt bara? :) ja tror de nappar direkt :)
Tjeerd gillar redan mig :D
Efter flera dagar fatta ja varför jag har gått omkring å varit "blå" om fingrarna....det e ju mina nya jeans som färgat av sig :D :D :)
Värsta fina låten: Balligomingo - Falling
kan nån förklara vad alla olika kuvert betyder fresten? har ja funderat på... alltså ikonerna i forumet... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som lirar/lirat GTA3 ? Jag har kommit till ett ställe där jag inte vet hur jag ska ta mig vidare... Hoppas bilden jag lägger med räcker... Man ska typ skjuta nåt vittne i rummet som lyser eller liknande men jag kan fan inte komma på hur man ska göra det... kommer ingen vart
|
Jag använde raketgeväret och dundrade in i fönstret, sedan var det bara att panga på lite bilar oxå. |
|
|
| dbl |
hehe, Dom vet inte om det än bara :)
nehmen, promota festerna...boka artister, springa runt me vip-pass å vara allmänt söt bara? :) ja tror de nappar direkt :)
Tjeerd gillar redan mig :D
Efter flera dagar fatta ja varför jag har gått omkring å varit "blå" om fingrarna....det e ju mina nya jeans som färgat av sig :D :D :)
Värsta fina låten: Balligomingo - Falling
kan nån förklara vad alla olika kuvert betyder fresten? har ja funderat på... alltså ikonerna i forumet... |
hehe... vara allmänt söt... kan man få se det också.. foto tack :)
du har ju fått se foto av mig.. har t.om. lagt upp 4 bilder på mig, så nu e det din tur... ananrs kan du alltid PM:a mig nån bild :)
hehe... Jeansen erkar ju bra.. får ju hoppas att du inte satt dig i en vit soffa eller nått så dem färgat av sig på det.. kanske inte skulle vara så fräckt direkt.. ;) |
|
|
| Glorie |
svenskt namn, färg, egenskap, engelskt namn
Barbastark, Röd, Stark och sportig, Barbabravo
Barbaflink, Blå, Uppfinningsrik, Barbabright
Barbazoo, Gul, Djurvän, Barbazoo
Barbafin, Lila, Bimbo, Barbabelle
Barbalala, Grön, Musikalisk, Barbalala
Barbabok, Orange, Beläst och smart, Barbalib
Barbskön, Svart, och lurvig Konstnärlig, Barbabeau
dbl, får se :) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
.../ Steve :gsmile: |
d e bara att kasta in en granat! efter många försök lyckades jag faktiskt.. annars kan du väl ta en pansarvagn o skjuta :P |
|
|
| dbl |
svenskt namn, färg, egenskap, engelskt namn
Barbastark, Röd, Stark och sportig, Barbabravo
Barbaflink, Blå, Uppfinningsrik, Barbabright
Barbazoo, Gul, Djurvän, Barbazoo
Barbafin, Lila, Bimbo, Barbabelle
Barbalala, Grön, Musikalisk, Barbalala
Barbabok, Orange, Beläst och smart, Barbalib
Barbskön, Svart, och lurvig Konstnärlig, Barbabeau