|
Klotterplank (pg. 673)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
YUPPPIII!!!! Lyckades äntligen få spam filteret att skicka igenom alla mail från TranceAddict!!!
ÄNTLIGEN KAN MAN SE UPPDATERING AV TRÅDAR IGEN!!! :crazy: |
|
|
| Cloudburst |
| Ska till London idag. :) Första gången på engelsk mark. Borta en vecka. |
|
|
| zoric |
| Ha det så kul då :D |
|
|
| benni |
| omg its my birthday :eek: |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by benni
omg its my birthday :eek: |
Grattis i efterskott!
Imorgon är det mönstring som gäller för mig, usch! Ska vara där redan klockan kvart över sju:nervous: |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Grattis i efterskott!
Imorgon är det mönstring som gäller för mig, usch! Ska vara där redan klockan kvart över sju:nervous: |
Speaking of which. Jag fick frisedel, tog mig på migränen tydligen. Sporadiska anfall 1-3 ggr i månaden var för mycket för armén och vapenfri tydligen..:sadgreen: |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Speaking of which. Jag fick frisedel, tog mig på migränen tydligen. Sporadiska anfall 1-3 ggr i månaden var för mycket för armén och vapenfri tydligen..:sadgreen: |
hehe jo hösnuva då och då är tillräckligt för att slippa har jag hört, det var en kille som va där tillsammans med mig som påstod att han rökte hasch och slapp direkt:p
Jag vill gärna göra lumpen, tror faktiskt att det kan vara givande och en rolig utmaning...
Typsikt, fick en ny tid i slutet av augusti för att göra konditionstestet, var tydligen "för" förkyld för att göra det idag. |
|
|
| Cloudburst |
| Hemma igen. Hipp. |
|
|
| trancedanne |
| Köpte nyss en Keystation 49e och audiophile 2496, nu jävlar ska det bli fart på producerandet =P |
|
|
| fe_maLe |
| såå varmt.. sitter typ i fläkten å endå smälter man ihop till en hög på golvet :cool: :eyespop: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
såå varmt.. sitter typ i fläkten å endå smälter man ihop till en hög på golvet :cool: :eyespop: |
en annan sitter med typ 35-40 grader i rummet utan fläkt, tror jag förstår hur du känner dig ^^ |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Vizay
en annan sitter med typ 35-40 grader i rummet utan fläkt, tror jag förstår hur du känner dig ^^ |
m, utan fläkt hade man aldrig kunnat sitta här inne =P
man man ska väl inte klaga på värmen endå, när vi har 340 dagar av dålig väder i det här landet:p |
|
|
|
|