|
De Offtopic Thread #4 (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kinderen hebben kan hard zijn ... zie daze naar jump beginnen luisteren :nervous: :p |
hahahaha ze krijgen de kans niet meer :eek: (alles is vergrendeld) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by diddi
ps: Probleem is wel als ge tot uw 30e wacht en dan probeert, en het lukt niet direct... dat er dan wel eens paniek kan uitbreken. :confused: |
Dat was ik ook aan het denken. Als je binnen een paar jaar uitgefeest bent en de biologische klok toch zou beginnen te tikken, dan zit je wel met het risico dat het niet meer kan.
Nu ja, er zijn mensen die geen kinderwens hebben, daar is niks mis mee. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat sommige mensen geen kinderen willen omdat ze hen als een last beschouwen en alleen de negatieve implicaties ervan zien. Sure, kinderen hebben is soms zwaar, maar het gevoel dat je krijgt als die kleine van je zijn eerste woordje spreekt, zijn eerste stapjes zet, zijn eerste doelpunt maakt bij het voetballen... that makes it all worth while, no? :) Dan ben je al die slapeloze nachten snel vergeten hoor... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
maar het gevoel dat je krijgt als die kleine van je zijn eerste woordje spreekt, zijn eerste stapjes zet, zijn eerste doelpunt maakt bij het voetballen... |
...zijn eerste trance-plaatje oplegt ;)
Nuja ik zou er ook nog niet aan mogen denken dat er hier nu al een kleine van mij zou rondlopen.. :nervous: Eerst maar eens studies afmaken, paar jaartjes werken, samenhokken met het vrouwtje,... Pas als dat allemaal in orde is, komt er tijd en plaats vrij voor kinderen... :) |
|
|
| diddi |
| quote: |
EDINBURGH Sperma bevat zo’n hoge doses van het hormoon prostaglandine dat het in staat is om de tumorgroei bij vrouwen met baarmoederhalskanker schrikwekkend te doen toenemen. Tot die conclusie komen onderzoekers in Edinburgh en Kaapstad in het vakblad Endocrinology. Van prostaglandine, dat ook een rol speelt in de werking van ons immuniteitssysteem, is geweten dat het de groei van bloedvaten stimuleert. De concentratie van het hormoon in het mannelijke zaad is 1.000 keer groter dan in de natuurlijke omgeving van vrouwelijke geslachtscellen.
Bovendien blijken kankercellen in baarmoeder en baarmoederhals erg gevoelig te zijn voor de werking van prostaglandine.
Volgens auteur Henry Jabbour levert de studie een bijkomend argument op om condoomgebruik aan te moedigen.
|
:disbelief |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nuja ik zou er ook nog niet aan mogen denken dat er hier nu al een kleine van mij zou rondlopen.. :nervous: Eerst maar eens studies afmaken, paar jaartjes werken, samenhokken met het vrouwtje,... Pas als dat allemaal in orde is, komt er tijd en plaats vrij voor kinderen... :) |
.!
Zeker eerst een paar jaar samen genieten van het leven: reizen, uitgaan. Want vanaf je kinderen hebt worden zo'n dingen sowieso veel moeilijker, tot zelfs onmogelijk. Je bent tenslotte jong, nu is het de tijd om nog even van het leven te genieten voor je je settelt en aan kinderen begint. :) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
.!
Zeker eerst een paar jaar samen genieten van het leven: reizen, uitgaan. Want vanaf je kinderen hebt worden zo'n dingen sowieso veel moeilijker, tot zelfs onmogelijk. Je bent tenslotte jong, nu is het de tijd om nog even van het leven te genieten voor je je settelt en aan kinderen begint. :) |
hahaha... da dacht ik ook. "Van het leven genieten", dat wordt eerder sparen dan genieten... :D :clown: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
dacht ik ook net aan, binnen 5 jaar kan Loes haar brains anders denken ;) |
Gut oh gut... tere zieltje gekrenkt ? :eyes:
Niet alles persoonlijk opvatten Domi, geen reden om je persoonlijk aangevallen te voelen, want tis slechts mijn mening die ik MAG ventileren en nog veel belangrijker:die niks met jou te maken heeft dus hou us op met die lompe praat vrouw :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Loraine
Niet alles persoonlijk opvatten Domi, geen reden om je persoonlijk aangevallen te voelen, want tis slechts mijn mening die ik MAG ventileren en nog veel belangrijker:die niks met jou te maken heeft dus hou us op met die lompe praat vrouw :rolleyes: :rolleyes: |
:conf: :nervous: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
ik veralgemeen ook u mening, maar ik vind u zegje erover!!!
mvg
lompe trien :clown: |
|
|
| eieregooie |
| Een vriendin van me had ook op haar 19e een kind, inmiddels zo'n vier jaar oud... zij liever dan ik :p |
|
|
| mellow_head |
| The kids aren't alright. |
|
|
| christina |
| heerlijk weer om int zonneke te zitten:toocool: |
|
|
|
|