|
De Offtopic Thread #4 (pg. 202)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Ik lag 3 weken geleden ook eens bijna onder een auto. Ik was met de fiets en het licht stond op groen voor me aan een kruispunt. Voor de auto's op de rechterrijstrook was het ook groen; maar die moeten naar rechts rijden en dus eerst de fietsers voorang geven.
Twee (dronken ?) gasten van rond de 20 gaven plankgas als het licht op groen stond reden in volle vaart op me af; zagen me staan en trapten hun rem dicht. Ze stopten op 10 centimeter van me en begonnen hardop te lachen.
Ik begon van woede hardop te vloeken en zat nog gebaren te maken; maar wat kan je er tegen doen hé...:o
Had ik maar een pistool :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik lag 3 weken geleden ook eens bijna onder een auto. Ik was met de fiets en het licht stond op groen voor me aan een kruispunt. Voor de auto's op de rechterrijstrook was het ook groen; maar die moeten naar rechts rijden en dus eerst de fietsers voorang geven.
Twee (dronken ?) gasten van rond de 20 gaven plankgas als het licht op groen stond reden in volle vaart op me af; zagen me staan en trapten hun rem dicht. Ze stopten op 10 centimeter van me en begonnen hardop te lachen.
Ik begon van woede hardop te vloeken en zat nog gebaren te maken; maar wat kan je er tegen doen hé...:o
Had ik maar een pistool :p |
Ja Luc, die gasten waren mss aan 't lachen met uw reactie, die ik maar normaal vind (uw reactie he)... Ik heb op die manier ooit een buil in één zijn auto geschopt, reed ook door :( |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Push2005
Twee (dronken ?) gasten van rond de 20 gaven plankgas als het licht op groen stond ... |
Nee wij waren helemaal niet dronken, wij wouden u gewoon eens goed bij uw pietje hebben :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Nee wij waren helemaal niet dronken, wij wouden u gewoon eens goed bij uw pietje hebben :p |
Nu je het zegt: ik herinner me inderdaad 2 verschrikkelijk mongoolse gezichten; het leek zowaar alsof ze dronken waren. My bad :happy2: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nu je het zegt: ik herinner me inderdaad 2 verschrikkelijk mongoolse gezichten; het leek zowaar alsof ze dronken waren. My bad :happy2: |
Kristof en Tom zaten van voor, ik zat op de achterbank :p |
|
|
| Xilver |
| Ik geef nooit plankgas... nooit. |
|
|
| Push2005 |
| Hij lost alleen maar gas |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik geef nooit plankgas... nooit. |
Iig niet vanuit stilstand, als t geregend heeft sta ik gegarandeerd achterstevoren :toothless
Op de snelweg wil ik dan nog weleens vol accelereren. Vooral als er zo'n rukker voor je zit die vindt dattie al hard genoeg rijdt. Alsie dan eindelijk opzij gaat is de frustratie vaak al zo hoog dat de rechtervoet tegen de bodemplaat gaat. |
|
|
| eieregooie |
Ik heb vroeger trouwens zelf met me opgevoerde scootertje een auto aangereden. Gelukkig voor mij was de klap niet al te hard en had ik alleen een paar dagen last van stijve ledematen aan de rechterkant van m'n lichaam, en na twee weken vocht in m'n linker knie als gevolg van te snel weer aan t werk gaan.
De auto had niet weg kunnen rijden vanwege een scooter die t linkervoorwiel blokkeerde :p, maar gelukkig was de beste knaap (student in een oude Polo) ook erg behulpzaam. Alsie had door gereden was ik iig niet in staat geweest om t nummerbord te onthouden. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Op de snelweg wil ik dan nog weleens vol accelereren. Vooral als er zo'n rukker voor je zit die vindt dattie al hard genoeg rijdt. Alsie dan eindelijk opzij gaat is de frustratie vaak al zo hoog dat de rechtervoet tegen de bodemplaat gaat. |
Ach, zijt gij dan zo 1 van die debielen die per se 20-30 per uur rapper moet rijden dan toegelaten en jan en alleman van de weg rijdt?
@ Jasper: Dat is wel een straf verhaal. Mja ge zegt zelf dat het redelijk ongeloofwaardig is dat iemand zoiets zou doen, dus ik denk dat de politie ook wel zo zal redeneren. De kans dat ge zoiets tegenkomt is klein maar het moet dan juist lukken als't u overkomt. Hopelijk geraakt ge met die spiegel een stap verder. |
|
|
|
|