|
De Offtopic Thread #4 (pg. 321)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Hell!!!!
Ik maar zoeken achter de Drunk thread...
... |
Valt wel mee, search op drunk in BeTA, 2005 en titles only |
|
|
| Belgian Bonzai |
:nervous: |
|
|
| BZRK |
| Amai, en waar kijken we precies naar? :p |
|
|
| Real |
| De Noordpool neem ik aan. Laat ze maar zeveren, zolang de zee niet tot aan mijn dorpel komt, trek ik mij er geen reet van aan. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Real
De Noordpool neem ik aan. Laat ze maar zeveren, zolang de zee niet tot aan mijn dorpel komt, trek ik mij er geen reet van aan. |
leg anders al wa opzij voor uwe speedboot eh |
|
|
| MikeVee |
Vijfduizend Antwerpenaren op bal van burgemeester Janssens
Jumpen
Voor de eerste keer werd er voor de start van het jaarlijkse gratis openluchtbal een "Kidsbal" georganiseerd. Op het programma stond onder meer een initiatie in de dansstijl "jumpen" met de Nederlandse topjumper Patrick Jumpen. "Een echt hoogtepunt, zowat honderd kinderen die samen met de burgemeester aan het 'jumpen' waren", vervolgt Vervloessem.
www.hln.be
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Vijfduizend Antwerpenaren op bal van burgemeester Janssens
Jumpen
Voor de eerste keer werd er voor de start van het jaarlijkse gratis openluchtbal een "Kidsbal" georganiseerd. Op het programma stond onder meer een initiatie in de dansstijl "jumpen" met de Nederlandse topjumper Patrick Jumpen. "Een echt hoogtepunt, zowat honderd kinderen die samen met de burgemeester aan het 'jumpen' waren", vervolgt Vervloessem.
www.hln.be
:rolleyes: :rolleyes: |
man man man, en dan moeten wij die mannen nog serieus nemen ??? :rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
:nervous: |
Interessante documentaire op canvas gisteren die aantoont dat de mens niet aan de basis ligt van de opwarming van de aarde :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| De IPCC kwam in februari met 1.6 (0.6 tot 2.4) Watt/mē netto overschot, door de mens. Da's 1 lamp van 100W per 60mē uit balans, door de mens. |
|
|
| FCB_Fanatic |
dadelijk zaalvoetbal om 20u, eerste match van het seizoen. We gaan er dus toch nog mee door na het vorige, dat toch wel enigzinds een rampjaar was. Het is toen te vaak gebeurt dat we met moeite aan 5 spelers kwamen. Ik hoop dat we daar dit jaar minder problemen mee gaan hebben en nu telkens met een volwaardig elftal kunnen starten. We hebben in principe 7 spelers, maar daar gaat er regelmatig wel eens eentje van ontbreken. Ik hoop dus toch nog ergens spelers te vinden.
heb er in ieder geval goesting in deze avond.
| quote: | Originally posted by Push2005
Interessante documentaire op canvas gisteren die aantoont dat de mens niet aan de basis ligt van de opwarming van de aarde :p |
was zelf niet thuis, wat waren de hoofdpunten daarin? |
|
|
| Belgian Bonzai |
De IPCC kwam in februari met 1.6 (0.6 tot 2.4) Watt/mē netto overschot, door de mens. Da's 1 lamp van 100W per 60mē uit balans, door de mens.
edit:
| quote: | Originally posted by BZRK
Amai, en waar kijken we precies naar? :p |
Sorry, uitleg. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
dadelijk zaalvoetbal om 20u, eerste match van het seizoen. We gaan er dus toch nog mee door na het vorige, dat toch wel enigzinds een rampjaar was. Het is toen te vaak gebeurt dat we met moeite aan 5 spelers kwamen. Ik hoop dat we daar dit jaar minder problemen mee gaan hebben en nu telkens met een volwaardig elftal kunnen starten. We hebben in principe 7 spelers, maar daar gaat er regelmatig wel eens eentje van ontbreken. Ik hoop dus toch nog ergens spelers te vinden.
heb er in ieder geval goesting in deze avond. |
slecht begin, 1 speler had al eerder afgemeld en twee andere hebben vandaag nog op het laatste moment afgemeld :(. Nog vlug dus iemand ergens moeten vinden en gelukkig nog ne keeper gevonden. Tijdens de match scheurt die echter een spier waardoor hij niet verder kan en we uiteindelijk verder moeten met 4 ...
Een tijdje geprobeerd maar het had niet veel zin. Toen we dan beslisten om er mee te stoppen heeft de andere ploeg toch nog twee spelers afgestaan, helaas was de match toen al gespeeld. Uitslag werd uiteindelijk 8-2
hopelijk is dit niet het voorteken van een laaaaaang seizoen |
|
|
|
|