|
De Offtopic Thread #4 (pg. 261)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| aan de omschrijving van die show te lezen lijkt mij dat niet echt iets waar ik op zit te wachten. Maar het zal wel de nodige tiesto fans op de been brengen om naar te luisteren ... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik vind het anders ook wel schoon gefaked van armin;) |
Ja want armin was de eerste dj ooit die een radio show lanceerde. |
|
|
| Config |
pff ik heb er niets op tegen. Alleen moet Tiesto snugger genoeg zijn om zich niet te willen binden aan een wekelijks programma, maar gewoon direct maandelijks gaan, zelfs al is hij dan van plan om ferm gevarieerd te draaien. Nu loopt hij gewoon in de val om wekelijks een show klaar te krijgen.. dat heeft sowieso weerslag op de kwaliteit van de show, dat is gewoon onvermijdbaar.
Die guestmix is allicht een pluspunt, voor zover er deftige dj's komen dan, da's vanzelfsprekend. Hopelijk heeft die guestmix wat succes en zet het Armin aan om in de toekomst ook eens te beginnen daarmee, en liefst asap, het is hoog tijd voor vernieuwing. |
|
|
| Bertn |
| in de oudere ASOTs zaten regelmatig guestmixen, en dan ook nog ganse interviews met verschillende artiesten en zo. jammer dat armin dat nu nooit meer doet. |
|
|
| Belgian Bonzai |
Voor de geďnteresseerden:
 |
|
|
| Tiger777 |
| 15° vandaag, en het voelde zooooo zalig aan...:cool: |
|
|
| domineesje |
Auris heeft mijn hart gestolen!!!!
en vooral dien 2.2 X  |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
Auris heeft mijn hart gestolen!!!!
en vooral dien 2.2 X |
Ik las dat eerst als "Aurelie", lol. |
|
|
| Synthesia |
| Weet er iemand hier soms een gezellig cafe'ken zijn in brussel (met zetelkes en zo), iets a la Starbucks ? |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Weet er iemand hier soms een gezellig cafe'ken zijn in brussel (met zetelkes en zo), iets a la Starbucks ? |
in de buurt van metrostation Sint-Katelijne zijn er wel wat leuke cafés
of aan La Brouckere is er een english pub waar het wel chique is, maar slecht voor de portemonnee |
|
|
| Jasperovitsj |
| Amai, mijn populairiteit heeft blijkbaar weer ongekende hoogten bereikt :eyes: |
|
|
| Real |
| Je moet maar niet de stoker uithangen he. |
|
|
|
|