| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
watskebeurt??? nieuwe thread en al 11 bladzijden :eyes: |
Welnu, Domi, het begon vannacht toen de ASOT-BENLTA chat doorging tot in de late uurkes en MikeVee den derde Offtopic draad sloot (en liet verdwijnen :wtf: ) en ei besloot dat dene 4de 'glansrijk' geopend moest worden :eek:
Spijtig da de vorige draad nie meer te vinden is, da werd pas echt leuk :p |
|
|