|
De Offtopic Thread #4 (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Nice pics :)
Wat voor een cd-spelers krijg je voorgeschoteld :wtf:
Het was nog erger dan ik gedacht had... Zo'n dingen zijn hatelijk :p |
|
|
| Xilver |
| Ja twordt eens tijd da ze daar gaan investeren in nieuw materiaal. |
|
|
| _Jedi |
^kHad er moeten bijzijn verdomme! :mad:
Nyah, je review is heel goed! |
|
|
| BZRK |
Dertig Tsjetsjenen slaan Oostendse disco kort en klein
Zaterdagavond viel een dertigtal gewapende Tsjetsjenen dancing Carré Beach in Oostende binnen. Ze sloegen de zaak kort en klein en verwondden zes portiers en discotheekgangers. De politie kon zestien herrieschoppers oppakken.
Wapens
De portiers van de discotheek zagen zaterdag omstreeks 23.20 uur zowat dertig Tjetsjenen op de dancing afstormen. Ze waren gewapend met baseballkuppels, golfclubs en andere stokken. In korte tijd sloegen ze de boel kort en klein. Daarbij raakten ook enkele portiers en discotheekgangers gewond. Een van de gewonden heeft een zware hersenschudding. De overvallers bestalen hun slachtoffers ook.
Politie
De portiers verwittigden in paniek de politie. Die snelde ter plaatse en kon zestien overvallers oppakken. Het parket wil hen vervolgen voor bendevorming, slagen en verwondingen met voorbedachte rade en werkongeschiktheid, vernielingen en diefstal. De zestien worden momenteel ondervraagd. De onderzoeksrechter moet later zondag beslissen of ze worden aangehouden.
Motief
Het motief voor de raid is nog onduidelijk. Eerder voerde al een groep Tsjetsjenen actie in Oostende. Toen vatten ze post voor het politiecommissariaat omdat enkelen van hun vrienden er na amok administratief werden vastgehouden. (hln/belga)
Dan gaat ge al es uit zeg :nervous: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^kHad er moeten bijzijn verdomme! :mad:
Nyah, je review is heel goed! |
Da vond ik ook! We hebben het nog even over u gehad;) |
|
|
| Vishnu |
| Iemand in het bezit van de MIDI(s) van Sean Tyas - Lift? Of iemand met een absoluut gehoor die de noten kan aframmelen? Ik vind em niet op trance-midi.tk maar zou em toch gaarne hebben! |
|
|
| Bertn |
| das nu ni echt een melodie die moeilijk na te spelen is, dacht ik zo:) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Bertn
das nu ni echt een melodie die moeilijk na te spelen is, dacht ik zo:) |
De opeenvolging van de noten is niet moeilijk nee :) maar ik zou graag weten met welke noot het origineel precies begint, en das moeilijker om zomaar te kunnen zeggen. Althans voor mij en de meesten met mij (2% van de mensen heeft een absoluut gehoor). Ge zou de melodie idd perfect kunnen naspelen beginnende vanaf een andere noot en dan ervoor zorgen dat het relatief gezien allemaal mooi blijft kloppen, maar een originele versie is nog net iets makkelijker en juister :)
Soit, ik zal er mij in afwachting al maar eens aan zetten :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nah, geen idee... Volgens mij is er (bijna) niets meer deleted geweest. Tenzij miss een paar oude threads die ooit gestart waren door Mike Vee :toothless |
Wie weet, wie weet ... :clown: |
|
|
| domineesje |
Komt hier gisteren avond een kitten binnengewandeld net alsof ze van hier komt, voelt haar echt thuis...
Straks eens rondgaan, moet toch van iemand zijn |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Vishnu
De opeenvolging van de noten is niet moeilijk nee :) maar ik zou graag weten met welke noot het origineel precies begint, en das moeilijker om zomaar te kunnen zeggen. Althans voor mij en de meesten met mij (2% van de mensen heeft een absoluut gehoor). Ge zou de melodie idd perfect kunnen naspelen beginnende vanaf een andere noot en dan ervoor zorgen dat het relatief gezien allemaal mooi blijft kloppen, maar een originele versie is nog net iets makkelijker en juister :)
Soit, ik zal er mij in afwachting al maar eens aan zetten :p |
Hier zit toch iemand met een absoluut gehoor, Pumaz dacht ik... :conf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
Hier zit toch iemand met een absoluut gehoor, Pumaz dacht ik... :conf: |
jeps en desperatozz ook maar beiden komen hier niet veel meer langs |
|
|
|
|