Bugger, na 3 weken vakantie met bijbehorend nachtritme is het toch wel erg pijnlijk om weer dagelijks om 5:50 op te moeten staan :nervous:
En dan is Saar vandaag niet eens op kantoor om me mentaal te supporten en de koffie erin te gieten :whip:
diddi
quote:
Originally posted by Loraine
Dat vindt meneer van Buren nou ook getuige deze video :haha: :haha: :haha:
:stongue: :stongue:
ConFig
als ge dronken zijt vertelt ge altijd de waarheid :p é armin? :D
jeronimo_jd
quote:
Originally posted by Real
Vanop Music Discussion:
ASOT, DIT is dé sound. :eyespop:
en ian van dahl staat niet in het lijstje:whip: foei, dat getuigt toch van weinig respect voor wat die al bereikt hebben.:D
christina
bah, kmag geen muziek opzetten want fc de kampioenen staat hier op:mad: :nervous:
I want to be home alone again:(
Antony
da gevoel kennek...
elke zomer 2 weken en dan erges paar weekends ofzo per jaar is echt ni genoeg. de moment da ze thuiskomen is hels
Jasperovitsj
Euhm... headphones anyone? :conf:
Real
Ik woon thuis in de kelder en kan 24/7 het geluid zo hard als ik wil zetten. (bij wijze van spreken natuurlijk :D )
ConFig
quote:
Originally posted by Real
Ik woon thuis in de kelder en kan 24/7 het geluid zo hard als ik wil zetten. (bij wijze van spreken natuurlijk :D )
in de kelder? :nervous: :nervous:
Real
Yes.
Push2005
Kristof is een verschopt weeskindje :(
Voor hij in de kelder kon wonen leefde hij onder de brug en at hij uit vuilnisbakken...
Real
Feit.
Manne ik ga es slapen he. Houd ulle goed op TA. Doei!