|
De Offtopic Thread #4 (pg. 312)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Werchter is er gewoon volledig voor verantwoordelijk dat het milieu er zo op achteruit gaat :whip:
:p |
Dermee Graspop het milieu-vriendelijk alternatief is :D :p |
|
|
| Antony |
^ man da zieter ni uit ginter :nervous:
we hebben het hier al wel eens gehad over oordoppen, als lesgevend redder krijgen mijn oren het dagelijks hard te verduren. daarom zou ik graag van die filterende doppen steken. om eerst een tijdje te testen zou ik willen beginnen met vrij goedkoop materiaal onder de 30 euro. "Elacin ER20 S" bijvoorbeeld? en waar kan je juist die dingen bestellen of kopen in belgië. |
|
|
| Real |
Da's al lang zo. Gek dat ze bij Bonzai nog niks ondernomen hebben om dat op te lossen. Maar makkelijk is het in elk geval niet, eenmaal die spambots je forum gevonden hebben, is het een irritante plaag. |
|
|
| Transfusion |
| Vandaag m'n nieuw mengpaneel besteld, komt volgende week aan :disbelief |
|
|
| Transfusion |
| Pioneer DJM 800, leek me de meeste verstandige keuze, heb nog zitten twijfelen aan a&h xone92 en de nuo5, maar de djm past beter bij mij. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Veel werken, of rijke ouders? |
|
|
| Transfusion |
Ik moet alles van m'n dj-spullen zelf betalen, een volledige maand werken dus.
En de mensen van de platenwinkel kennen heeft het voordeel dat ik een speciale prijs krijg ;) |
|
|
| Real |
:nervous:
Als jij een slordige 1300 euro uitgeeft aan zo'n mengpaneel, heb jij dan achteraf niet het gevoel: "is het hiervoor dat ik een maand gewerkt heb? :o"?
Ik zou dat zelf nóóit kunnen, zoveel geld geven aan één dj-instrument. |
|
|
| Transfusion |
Van m'n cdj's heb ik in ieder geval een weekje niet goed geslapen, toen ging het wel over 2500€. Langs de andere kant mix ik écht wel bijna elke dag en heb ik nog geen spijt. Voor de rest ben ik trouwens een heel zuinige jongen hoor, ik ben bv dit jaar maar naar 2 feestjes gegaan (vanaf september). Dus ik ben helemaal niet rijk ofzo, ik krijg ook niet veel geld van m'n ouders, maar af en toe is gaan werken en een goede vakantiejob is net genoeg om dit alles te betalen.
Maar toch zal ik blij zijn als m'n dj-setup wat volledig is, dan kan ik ook eens wat geld aan andere dingen besteden. Nu nog een goeie audiokaart voor de pc (met digitale in en uitgangen uiteraard =) ) een platenspeler en héél misschien nog een 3de cdj en dan stop ik ermee. |
|
|
|
|