|
De Offtopic Thread #4 (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by RadiantB
In welk ziekenhuis kunnen we je komen bezoeken ? :p |
:stongue: Niet nodig zeg hey...sommigen vrouwen kunnen daadwerkelijk autorijden :p
Bovendien verleent deze zuster (acute) zorg en hoeft zij deze dus echt niet zelf te ontvangen :o |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Yep, en voor met zo'n dure auto's te rijden, vind ik het raar dat die gasten geen optie "pinkers" nemen. |
Da's nog zoiets. Da irriteert me enorm, mensen die hun pinkers niet weten staan. :whip: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Yep, en voor met zo'n dure auto's te rijden, vind ik het raar dat die gasten geen optie "pinkers" nemen. |
Jawel, dat is aangesloten op hun koplampen, heb ze daar al vaak mee zien pinken naar mij, dan ga ik opzij wordt ik pissig en een keer kwam ik zo ene tegen keer op keer aan het volgende rood licht en elke keer waaide ik vriendelijk naar zijn achteruitkijkspiegel...ja snel rijden is soms echt de moeite in tijdswinst :rolleyes: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Real
BMW's, Mercedessen en dikke Volkswagens en Audi's mogen op de autostrade 170 in België. :)
:nervous: |
Gisteren nog een Mercedes S-klasse op E19 aan 220km/h zien passeren. Ik reed 140 en die stak mij voorbij alsof dak stil stond. Was volgens mij ook een getunede versie.
Klote zijn snelwegen met slecht 2 rijvakken (Antwerpen - Hasselt, Antwerpen - Hoogstraten,...). Gij kunt lekker doorchasen aan 140 à 150. Ge staat echter snel terug stil wanneer Camion 1 Camion 2 voorbijsteekt, met een verschil aan snelheid van mss 5km/h.
Schijt krijg ik ook van die Ollanders met hun caravan. Als die voorbijsteken, dan kunde opt gemak een boekske lezen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
En ivm vrachtwagen chauffeurs, ik krijg het schijt van de hollandse, die kappen maar in zonder richtingaanwijzers te gebruiken enzo, heb al 3 keer een brusk uitwijkmaneuver moeten doen of ik zat eronder, 1 keer zelfs over de pechstrook waar 2 opritten samenkwamen, lekker kicken...
|
das toch een vorm van geen inzicht hebben ze, als ge weet dat de camions een afstand moeten hebben van 5 m, zie je toch wanneer één, één voorbij gaat steken, ga dan zelf u rijstijl aanpassen, veranderen van rijvak of gas minderen :conf: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by diddi
Schijt krijg ik ook van die Ollanders met hun caravan. Als die voorbijsteken, dan kunde opt gemak een boekske lezen. |
Ollanders met een SLEUR HUT :whip: :whip: :whip: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
Schijt krijg ik ook van die Ollanders met hun caravan. Als die voorbijsteken, dan kunde opt gemak een boekske lezen. |
daar heb ik leuk spelleke voor als convouyer... we passeren ze, ja want die rijden dan maar 80 en tuutten dan naar hun, en ik doe dan tekens van hebt platte band, 9/10 zie je ze dan naar pechstrook gaan :haha: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
daar heb ik leuk spelleke voor als convouyer... we passeren ze, ja want die rijden dan maar 80 en tuutten dan naar hun, en ik doe dan tekens van hebt platte band, 9/10 zie je ze dan naar pechstrook gaan :haha: |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Zalig wreed Domi ! :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by domineesje
daar heb ik leuk spelleke voor als convouyer... we passeren ze, ja want die rijden dan maar 80 en tuutten dan naar hun, en ik doe dan tekens van hebt platte band, 9/10 zie je ze dan naar pechstrook gaan :haha: |
I gotta try that :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik vind 160 onverantwoord omdat meeste mensen denken dat ze "goed" kunnen rijden. |
Sja, je kan een hoop vinden, maar als de cijfers anders uitwijzen...
En idd... sleurhutten zijn nog vervelender dan vrachtwagens... Als was het alleen maar omdat die bestuurder veel minder ervaring hebben dan de vrachtwagenchauffeurs :p
En bij een "treintje" vrachtwagen hou ik er idd altijd rekening mee dat er een kan gaan inhalen dus minder ik idd snelheid, of beter nog, ik schuif een baantje op :)
Zo moeilijk is het allemaal niet. Zolang de boel maar niet geblokkeerd wordt :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
I gotta try that :D |
Daar zijn ze in oost-europa ook goed in. Beste wat je dan kunt doen is plankgas ander raak je je auto kwijt :p |
|
|
| Loraine |
| Keyword: anticiperen en vooruit zien is regeren :toothless |
|
|
|
|