|
De Offtopic Thread #4 (pg. 207)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Maar als t geen doodslag is, wat is het dan wel? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Er zijn zat mensen die met een slok op achter het stuur gaan zitten... Ik durf te wedden dat geen van heb de intentie heeft iemand dood te rijden. |
Spijtig genoeg wel ja, maar voor mijn part mogen ze ze straffen alsof ze wel die intentie hebben :rolleyes: In België is dat toch maar een paar jaar gevangenis. |
|
|
| eieregooie |
| Ben ik met je eens hoor... (Tenmiste, dat ze die zwaar mogen straffen, niet dat ze die gelijk stellen aan "met voorbedachte rade")... Als ze nou eens beginnen met de politiemensen van de snelheidscontroles af te halen en op de alcohol controles te zetten... :toothless |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als ze nou eens beginnen met de politiemensen van de snelheidscontroles af te halen en op de alcohol controles te zetten... :toothless |
................... nah, kga zwijgen :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Maar als t geen doodslag is, wat is het dan wel? |
er bestaat zoiets als onopzettelijke doodslag he:) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Nederlandse eenzamen kunnen tafelgenoot op kerst-dvd kopen
Een Nederlands kunstenaarscollectief biedt eenzame mensen voor de eindejaarsperiode een disgenoot aan. Het Tilburgs CowBoys en Theater De NWE Vorst doet dat door een dvd te verkopen waarop een tafelgenoot anderhalf uur lang eet en praat.
Goed gesprek?
Op die manier willen ze de eenzaamheid of saaie kerstdagen voor alleenstaanden wat opvrolijken. "De disgenoot eet gewoon vanachter het televisiescherm gezellig mee. Een luisterend oor, zwoele blik of onderhoudend gesprek. De speciaal door ons geselecteerde tafelgenoten bieden een gevarieerd menu", aldus Chris Gribling, een van de makers.
Keuze uit zes
Het kunstenaarscollectief zegt zich bewust te zijn van de vaak geforceerde gevoelens tijdens de kerstdagen. "Gezelligheid-omdat-het-moet, voedingsbewustzijn, (on)gewenst gezelschap en sociale cohesie in het algemeen zijn thema's die juist met de feestdagen aandacht behoeven", luidt het.
De dvd bevat zes verschillende tafelgenoten, die allen op hun eigen manier de eenzame kerst opluisteren. (belga/hln) |
Djeezes, hoe komen ze er toch maar op :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | | Het kunstenaarscollectief zegt zich bewust te zijn van de vaak geforceerde gevoelens tijdens de kerstdagen. "Gezelligheid-omdat-het-moet, voedingsbewustzijn, (on)gewenst gezelschap en sociale cohesie in het algemeen |
beter kon ik het zelf niet zeggen :p |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Djeezes, hoe komen ze er toch maar op :nervous: |
Malle kezen :D
Zou net zo goed een uitvinding kunnen zijn van Vermaelens Projects. "Nietwaar, Jos?" |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Zou net zo goed een uitvinding kunnen zijn van Vermaelens Projects. "Nietwaar, Jos?" |
:haha: Daar moest ik ook onmiddelijk aan denken :D |
|
|
| Config |
| Vermaelens projects.. waar is de tijd :D |
|
|
| Antony |
inderdaad, 4 jaar mag gerust langer. levenslang rijverbod is ook al wel een begin.
en biogas hoort der ook bij ja, ma da produceer ik ni zelf :p nee, kwerk zo'n beetje als verkoper/vertegenwoordiger van de energie van Essent. Costumer Adviser is mennen tittel, hehe... ma volgens test aankoop zijn we de goedkoopste en meest klantvriendelijke. dus kvoel me er wel goed. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Bertn
er bestaat zoiets als onopzettelijke doodslag he:) |
Is doodslag niet per definitie onopzettelijk? Anders is het toch moord? |
|
|
|
|