|
De Offtopic Thread #4 (pg. 265)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| yow TOR mijne gastenmixer ligt nog bij u op den toog en ik zou ook graag nog ne looza emmen alst kan, ma wel eerst afkuisen want na diene grand tourismo in gent moet da spel wel vuil zen denkek... |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
ja in principe zou je da al kunnen maken op kamertemperatuur, met een elektromagneet, maar dan zou je er veel te veel energie, elektriciteit in moeten pompen. |
Ah, ma da's met regeling, adiabatisch ftw! Dat wil ik ook wel eens zien.
^^ é? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Even tussendoor melden dat ik de sfeer hier maar verziekt vind |
Het is allemaal de schuld van een zekere Sean Tyas addict, ge weet wel wie ik bedoel hé ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Werkt ETN 3 eigenlijk nog? De link die ik had werkt niet meer, en in het schema is blijkbaar ook drastisch gesnoeid. Ik zie mezelf er zelfs niet meer tussenstaan, hoewel ik nooit iets heb gehoord van eventuele veranderingen en ik nog steeds elke maand op tijd m'n mix up... :conf:  |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Werkt ETN 3 eigenlijk nog? De link die ik had werkt niet meer, en in het schema is blijkbaar ook drastisch gesnoeid. Ik zie mezelf er zelfs niet meer tussenstaan, hoewel ik nooit iets heb gehoord van eventuele veranderingen en ik nog steeds elke maand op tijd m'n mix up... :conf: |
Is dat derde kanaal niet gewoonweg terug versmolten met de rest? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
Yo Luc, kunt ge mij es dringend ne pm sturen ik heb hier nog heel wa onderbroeken van u liggen en mijn moeder heeft ze sakes ontdekt.. tis dringend tnx yooo : ))) |
LOL:D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
Yo Luc, kunt ge mij es dringend ne pm sturen ik heb hier nog heel wa onderbroeken van u liggen en mijn moeder heeft ze sakes ontdekt.. tis dringend tnx yooo : ))) |
dju allemo met bruine streep ze liggen nog steeds want ik zat op café :( :( :(
joe : )))) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Is dat derde kanaal niet gewoonweg terug versmolten met de rest? |
ja dat dacht ik ook ja; ge moet da eens aan Loraine vragen anders, die zat daar ook en zit nu op ETN1 dachtek |
|
|
| Jasperovitsj |
| De communicatie daar zit precies goed in elkaar :/ |
|
|
| Push2005 |
| Hollanders enzo :p |
|
|
| domineesje |
| Velodief bracht mijn fiets terug :tongue3 :tongue3 |
|
|
|
|