|
De Offtopic Thread #4 (pg. 197)
|
View this Thread in Original format
| Antony |

gaan er wel wa over, majah. als da bij 1ne mens zou lukken is da voor mij genoeg... nu die prijzen nog de hoogte in en verbod in elk café :) |
|
|
| Synthesia |
| ^ Idd, ferm over imo. Dat is gewoon sensatie en geen sensibilisering mee. De mensen weten de gevaren, en als ze dat NU NOG niet weten dat moeten ze de gevolgen dragen. |
|
|
| Push2005 |
| Damn die foto's zijn goor :nervous: |
|
|
| Xilver |
| Ze mochten nog een pak vettiger van mij |
|
|
| Push2005 |
| Ze zouden er een Cd-rom moeten bijsteken vol footage van die dingen. En interviews met mensen wiens leven is kapotgegaan door roken :p |
|
|
| djcresto |
| Ben wel eens benieuwd naar het rookverbod in bijvoorbeeld cafetaria's van sporthallen. Denk niet dat het goed zal nageleefd worden. Het rookverbod in restaurants kan ik alleen maar toejuichen. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ben wel eens benieuwd naar het rookverbod in bijvoorbeeld cafetaria's van sporthallen. Denk niet dat het goed zal nageleefd worden. Het rookverbod in restaurants kan ik alleen maar toejuichen. |
Idd... Niks vettiger dan dat ze in uw buurt een sigaret opsteken als ge aan 't eten zijt. En durf maar eens iets zeggen he, dan kijken ze u eens vies aan. |
|
|
| Synthesia |
| Mee eens :) Zouden zelfs rookverbod mogen invoeren in discotheken vind ik. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Mee eens :) Zouden zelfs rookverbod mogen invoeren in discotheken vind ik. |
Mee eens, ineens overal doorvoeren. En als brave niet-roker altijd met relatief fris riekende kleren nog thuis kunnen komen. |
|
|
| eieregooie |
Met frisse kleren thuiskomen uit een discotheek is een illusie, roken of geen roken :p
En verder is er geen enkel rokvrij uitgaans initiatief geweest in NL dat een succes was. De helft van de uitgaansgelegenheden kunnen sluiten als je dat doet. Als je t wilt veranderen zal je t heel geleidelijk moeten doen. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by eieregooie
rokvrij |
Dat hoeft niet zenne :p
En ja, uitgaan zonder last te hebben van rokers, 't zou mooi zijn maar ik zie 't niet gebeuren. |
|
|
| Bertn |
OMG!!!
Ik las net de laatste paragraaf van een artikel van De Standaard - dat gaat over voornamen van kinderen van 2005:
Bijzondere namen
Hoewel de grote meerderheid van de voornamen vrij gewoon is, staan in de lijst van dit jaar ook weer een aantal bijzondere namen. Bij de meisjes kreeg 9,9 procent een unieke voornaam. Bij de pasgeboren jongens is dat 8,1 procent. Onder meer Venus-Hornaëlle, Tuba, Babylonya, Poppie, Jihade en Orly zagen het levenslicht. |
|
|
|
|