|
De Offtopic Thread #4 (pg. 145)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| vanaf vandaag heb ik dus een nieuw msnadres, als ik iemand ben vergeten terug toe te voegen--> pm:) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by anke
msn is zoals sms onmisbaar
voor school,afspraken,laatst roddels,mp3 doorsturen enzow
schoon uitvinding |
mp3's doorsturen, lekker legaal :rolleyes: |
|
|
| anke |
| christina? nu zijt ge heel u lijst kwijt :eek: :eek: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by anke
christina? nu zijt ge heel u lijst kwijt :eek: :eek: |
seg bakviske, 't is goed geweest zene |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Xilver
mp3's doorsturen, lekker legaal :rolleyes: |
die controleren dat niet en iedereen doet dat
ik ga hier nu oko niet de heilige uithangen :D |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Xilver
seg bakviske, 't is goed geweest zene |
wa zit ge nu opeens weer voos te doen? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
Mijn zoontje zal ook zo heten later :toocool: |
Goed, maar laat uwe bengel aub niet aan zoiets dwaas dan meedoen, de naam Thor verdient meer dan dat :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by anke
wa zit ge nu opeens weer voos te doen? |
als ik mij niet vergis heeft msn de leuke optie dat ge uw contactperonen van een ander adres kunt importeren |
|
|
| anke |
maar van welk adres dan?
dat is net het probleem :haha:
dat ander adres werkt niet meer |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Progrez
Msn wordt overschat. |
msn maakt in ieder geval de gsm-rekening een pak lichter... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by anke
maar van welk adres dan?
dat is net het probleem :haha:
dat ander adres werkt niet meer |
bekijk uw msn opties eens ne keer, mss dat Christina zich daarop heeft voorzien :rolleyes: |
|
|
| anke |
ik zou msn op mijn gsm moete hebben
met 300 smskes per maand kom ik niet toe :confused: |
|
|
|
|