|
De Offtopic Thread #4 (pg. 226)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Push2005
Een woordje uitleg Benny ? :) |
Allez vooruit dan, omdat gij het zijt :p
Indertijd had hij enkel grote flyers van dat feest. Hij wou koste wat kost reclame voor dat feest in zijn sig hebben, maar wist niet hoe hij er eentje kon maken die volgens de regels was. Daarom heb ik het toen gedaan, op voorwaarde dat hij iets terug zou doen voor Beta. Hij heeft toen die 10x2 vrijkaarten weggegeven. |
|
|
| Push2005 |

NO STRESS...
Hij was echt :gsmile: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by diddi
natuurlijk belt ze niet! :p |
tis een sloerie ! bellen moet ze :whip: |
|
|
| domineesje |
| Groeten aan de Beta - nichten van Diddi die nog steeds zijn muisprobleem heeft :p :thepirate |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005

NO STRESS...
Hij was echt :gsmile: |
 |
|
|
| Real |
In our new Bonzai Live Sessions series we present copies of live sets from our artists all over the world. The first in our series is a performance by Airwave some 2 years ago during the Illusion Re-Activated party.
The Green Martian is one of the many project produced by Airwave, a harder banging sound for the dancefloor. In the new Bonzai Live Sessions concept, this is the second release with an exact copy of the live performance in the Cherrymoon club in Belgium in 2003.
Voor de liefhebbers. Te koop op Audiojelly. :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Allez vooruit dan, omdat gij het zijt :p
Indertijd had hij enkel grote flyers van dat feest. Hij wou koste wat kost reclame voor dat feest in zijn sig hebben, maar wist niet hoe hij er eentje kon maken die volgens de regels was. Daarom heb ik het toen gedaan, op voorwaarde dat hij iets terug zou doen voor Beta. Hij heeft toen die 10x2 vrijkaarten weggegeven. |
was ook al het eerste dat ik dacht, naïeve push toch |
|
|
|
|