|
De Offtopic Thread #4 (pg. 285)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
Er zijn misschien mensen die met dit weer kiezen om gezellig buiten te zitten in plaats van elk forum af te schuimen voor een pc.
 |
|
|
| MikeVee |
| idd, buiten zitten en wat zeveren is toch veel aangenamer :) . |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ja ik ook zenne, ik krijg een werkske van een week dat ik moet zien uit te rekken over 3 maand. |
Ahzo zit da. :D
Hard werken man man man... ;) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
Er zijn misschien mensen die met dit weer kiezen om gezellig buiten te zitten in plaats van elk forum af te schuimen voor een pc.
|
Voor mij is het iets te warm weer voor te werken, geef mij maar 5° minder. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Er zijn misschien mensen die met dit weer kiezen om gezellig buiten te zitten in plaats van elk forum af te schuimen voor een pc. |
klopt als een bus
eerst wat gaan sporten en daarna een terrasje gaan doen :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | | Volgende maand mogen we 2 nieuwe releases van de Belgische dj/producer Regi Penxten verwachten want hij nam zopas zijn 4e mix compilatie op in Club Delite in Halen. Op deze dubbelaar vind je groove, electro, dance, jump en hardtrance. De tracklist bevat veel exclusief dance materiaal, speciale versies en enkele nieuwe producties van Regi zelf. Maar er is nog meer nieuws want eind mei ligt zijn nieuwe solo single in de winkel. Voor de vocals op 'I fail' deed hij een beroep op het bekende meisjeskoor Scala. We zijn alvast benieuwd wat dat zal geven. |
Had al lang gehoopt dat er eens een trance-producer zou gaan samenwerken met Scala, maarneen het moest weer nét Regi zijn die op dat idee kwam.. :nervous:
Maarja afgaand op de titel heeft Regi dus wel voor een autobiografisch nummer gekozen :toothless
*edit* Na hem daarnet gehoord te hebben, moet ik toegeven dat die single best nog wel meevalt.. Er zitten toch alvast geen jump-invloeden in, het is gewoon een cheesy trance/dance-song geworden :) Zijnde een Regi-productie, kan het er dus zeker nog mee door :p |
|
|
| TOR |
Sample?
De combinatie met Scala lijkt me idd een goed idee voor een tranceproject. Ik heb altijd al gevonden dat Tijs de versie van Suburban Train met koor had moeten opnemen in de studio, die versie gaf me zowaar nog meer kippenvel dan het origineel. :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by TOR
Sample?
De combinatie met Scala lijkt me idd een goed idee voor een tranceproject. Ik heb altijd al gevonden dat Tijs de versie van Suburban Train met koor had moeten opnemen in de studio, die versie gaf me zowaar nog meer kippenvel dan het origineel. :crazy: |
Weet niet of er een sample online staat. Heb hem gehoord tijdens de special over de live-opname van z'n cd op JimTv. (diezelfde special wordt op DIT ogenblik herhaald op JimTv. Wel een goeie tip, zet nà die Scala-song wel uw geluid af, want dan begint hij met het jump-gedeelte :whip: ) |
|
|
| domineesje |
Straks kot voor mij alleen :D
jihaaaaaaaaaaaaa :haha: |
|
|
| Devilex |
| Morgen werken terwijl bijna iedereen de brug maakt :( |
|
|
| Bertn |
wtf. geen goeie zet van TBWA. |
|
|
|
|