|
De Offtopic Thread #4 (pg. 257)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Ela ela dimmen eh vis |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
jij niet alleen
code:
en nooit meer in belgische gedeelte.. ben dermee gestopt samen met paar andere.. sfeer was toen vrij verziekt
ja laat me raden door wie :-O
moet geen namen noemen zeker
ja ..
en mike addict :).. dan weet je genoeg :)
soms is't triestig
*en
wie mike addict?
op TA.. dat sfeer toen voral verziekte
iets met een j..
en nog nene andere ook (naam vergeten)
|
Amai, hoe interessant :rolleyes: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ela ela dimmen eh vis |
ssshhhtt, ge mocht gene commentaar meer geven;) |
|
|
| Xilver |
| Jean-Pierre, bel me asap. Ik moet seffes nog naar den drogist dus ik kom langs den bakker. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dat komt omdat ik niet meer op de mensen hun kap mag zitten :( |
van wieda ni? komaan, laat u ni kenne... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Amai, hoe interessant :rolleyes: |
Yep, als er één iets is dat de sfeer verziekt, zijn het wel dergelijke nutteloze posts Domi. ;)
Ik vind het forum de laatste tijd bijzonder boeiend trouwens, al meerdere malen strijk gelegen.
En how the hell verziekt J de sfeer? :wtf: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Xilver
Jean-Pierre, bel me asap. Ik moet seffes nog naar den drogist dus ik kom langs den bakker. |
das de spirit !!! :haha: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Jean-Pierre, bel me asap. Ik moet seffes nog naar den drogist dus ik kom langs den bakker. |
strijk:D :toothless |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Devilex
Even tussendoor maar ik vind dat de sfeer hier enorm verziekt is. |
oh, die discussie hebben we vooral nog ni gehad |
|
|
| Dj LPG |
| jullie bende verziekte mensen... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
Yep, als er één iets is dat de sfeer verziekt, zijn het wel dergelijke nutteloze posts Domi. ;)
|
Smilie of niet, kan me geen reet meer schelen (sorry voor taalgebruik)
Maar is het mijn kap niet, is't Config..
Mijn vraag is, waar zijn nu mijn nutteloze posts?
Devilex zijn woorden zijn de waarheid... en er zijn er nog meer die het zeggen...
En ik zal nu wel eens namen noemen!!
Xilver, Real, Push2005, TOR (soms), en nog paar andere neutjes, als zij niet kunnen op iemands kap zitten zijn ze niet gelukkig, oh want dan is er geen leute meer en kunnen ze hun niet meer strijk lachen !!:rolleyes:
Kweet niet of gulle dat beseft, maar niet mijn nutteloze posts houden users weg maar ulle gezeik op iedereens kap, houden users hun in om nog iets te zeggen op deze boord..
Gulle kunt soms vrij arrogant overkomen en noemt het aub geen sarcasme :o
..
ps: en dan nog ondankbaar ook |
|
|
|
|