|
De Offtopic Thread #4 (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
14 pagina's op een nacht, lol :wtf:
Deze thread zou een avondklok moeten ondergaan (toe om 01h) :p |
zou omgekeerd moetenzijn, tis alleen snacht's dat et ier bikke plezant wordt :) |
|
|
| Dark Apostle |
*komt in zijn boxer en sleffers binnengesukkelt*
Morgend!
*wrijft in zijn oogskes*
Het was toch ruig hier gisteren....allemaal Armin en die Whiskey zijn schuld! |
|
|
| Bl@ckOut |
| man man, voegt mekander eens allemaal toe op msn zeg, 14 pagina's aan nutteloze zever :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
man man, voegt mekander eens allemaal toe op msn zeg, 14 pagina's aan nutteloze zever :p |
Buiten loraine heb ik ze allemaal, maar hoe later het wordt hoe dwazer men doet en van ei ben ik zeker dat hij veel te graag een thread kaapt. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
man man, voegt mekander eens allemaal toe op msn zeg, 14 pagina's aan nutteloze zever :p |
haha ik dacht ook net te zeggen "doet da is op msn":p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
man man, voegt mekander eens allemaal toe op msn zeg, 14 pagina's aan nutteloze zever :p |
dikke +1 |
|
|
| MikeVee |
| :wtf: Op een zaterdagnacht niets anders te doen dan op een forum te hangen? Enkel van mensen die op dat moment op hun werk zaten is dat aannvaardbaar. Al de rest: get a life :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:wtf: Op een zaterdagnacht niets anders te doen dan op een forum te hangen? Enkel van mensen die op dat moment op hun werk zaten is dat aannvaardbaar. Al de rest: get a life :p |
waah :) op forum is eens iets anders :) , kmocht gistern ni meer weg omdat men examens te dichte bij zijn.. lawl..
uit protest dus maar tot 5u opgebleven :toothless |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by ConFig
kmocht gistern ni meer weg omdat men examens te dichte bij zijn.. lawl.. |
:haha:
| quote: |
uit protest dus maar tot 5u opgebleven :toothless |
Jij bent stoer! |
|
|
| Push2005 |
| Ah tis ier overdag te saai... naja, der is niemand die u verplicht van ier rond te hangen hé. Kom dan langs tussen 01h - 05h ofzo :p |
|
|
| Dark Apostle |
eigenlijk ben ik begonnen :D
en derna is nabi ons komen opsteken :p |
|
|
|
|