|
De Offtopic Thread #4 (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik doe 2 minuten per cd, zo kan ik snel en origineel inmixen :toothless |
De tiesto manier wil je zeggen? :p |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by diddi
Gezond verstand se, kdoe het ook zo
btw, wie is vlam in uw avatar? :toothless |
dat is Jesselyn, ik had ze meteen herkend :crazy: |
|
|
| domineesje |
ons straat
 |
|
|
| domineesje |
oesje
valt beetje groot uit :clown: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by RadiantB
dat is Jesselyn, ik had ze meteen herkend :crazy: |
A female dj: that's so sexy :tongue2 |
|
|
| Kelly* |
^^ lol, schattige fotos :d
edit: euhm was op Domi haar fotos maar telt ook voor die van u zenne :o |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
oesje
valt beetje groot uit :clown: |
Dan toch een zwembad gekocht? :stongue: |
|
|
| domineesje |
| met zeewater eh :p |
|
|
| ConFig |
| wa voor manieren zijn da nu , je kinders int rioolwater laten rondlopen :p |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by RadiantB
dat is Jesselyn, ik had ze meteen herkend :crazy: |
Of er staat Jesselyn verticaal naast haar kop :p
ze is idd wel cute, vette producer ook
Nu haar nog es live aan het werk zien :cool: |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Of er staat Jesselyn verticaal naast haar kop :p
ze is idd wel cute, vette producer ook
Nu haar nog es live aan het werk zien :cool: |
Wij zien dat in die letters, maar wie haar niet kent, ziet een verzameling 5en & 6en, want erg scherp zijn ze niet. :D
BBE vs Emmanuel Top - Orion |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Wij zien dat in die letters, maar wie haar niet kent, ziet een verzameling 5en & 6en, want erg scherp zijn ze niet. :D
|
 |
|
|
|
|