|
De Offtopic Thread #4 (pg. 129)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| Jupiler aan 1 euro de pint ruled :crazy: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Jupiler aan 1 euro de pint ruled :crazy: |
ze noemen dat een jeugdhuis:p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maakt er anders nen thread over... |
Of maak een thread over het WK in Salzburg da geen bal interesseert. Oh wait...it already exists!:D |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
lol :D
Pim heeft in 't laatste nieuws een oproep gedaan naar katerine. Hij is wanhopig zonder zijn droomvrouw en wil ze absoluut terug. In deze oproep smeekt hij ze om terug te komen want hij houdt zielsveel van haar.
Loser :haha: |
Pim is nu keer samen met diene presentator van "We Like To Party" de belachelijkste gasten die op tv zijn. Zo een mogools en ze denken da ze het al zijn, ma ze zijn niets waard. Ge kunt het vergelijken met stront aan uw schoenen: annoying, you can't get rid of it ... and it stinks! :toothless |
|
|
| Antony |
heb ook net effe jim gekeken tijdens ontbijt. belt er 1ne naar Pim en gesprek ging als volgt:
pim: hey, hoe gaat het? en wat ben je aan het doen?
beller: ben naar uwe lelijke kop aant kijken
pim: hah, spijtig dat ik niet hetzelfde kan zeggen, waarom bel je dan?
beller: ik bel eigelijk voor die beatboxers
pim: aah, maar die komen straks pas
beller: k
pim: welk plaatje wil je aanvragen?
beller: de nieuwe snoop dogg
pim: ok, zullen die draaien.... en 'beller' (weet zen naam nimmer) je bent een eikel
beste live tv ooit |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by christina
ze noemen dat een jeugdhuis:p |
Toch niet ;)
Is een gewoon cafe ;) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Antony
heb ook net effe jim gekeken tijdens ontbijt. belt er 1ne naar Pim en gesprek ging als volgt:
pim: hey, hoe gaat het? en wat ben je aan het doen?
beller: ben naar uwe lelijke kop aant kijken
pim: hah, spijtig dat ik niet hetzelfde kan zeggen, waarom bel je dan?
beller: ik bel eigelijk voor die beatboxers
pim: aah, maar die komen straks pas
beller: k
pim: welk plaatje wil je aanvragen?
beller: de nieuwe snoop dogg
pim: ok, zullen die draaien.... en 'beller' (weet zen naam nimmer) je bent een eikel
beste live tv ooit |
verstandige beller :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Pim is nu keer samen met diene presentator van "We Like To Party" de belachelijkste gasten die op tv zijn. Zo een mogools en ze denken da ze het al zijn, ma ze zijn niets waard. Ge kunt het vergelijken met stront aan uw schoenen: annoying, you can't get rid of it ... and it stinks! :toothless |
nee daar zit nog altijd een verschil in:
-pim doet belachelijk zonder het te weten en vindt zichzelf geweldig
-die presentator van "we like to party" doet belachelijk en vindt zichzelf geweldig, ma dat is zijn rol in het programma. Die doet expres zo en het lukt keigoed... |
|
|
| Real |
Dju kheb ene zijne bumper naar de kloten gedaan. :sadgreen:
Klein stukske achteruit gereden en niet gezien dat er ene achter mij stond, met den trekhaak in zenne bumper gehaakt, en met het vooruit rijden zit er nu een goeie deuk in. :( |
|
|
| Loraine |
FF klagen hoor:
Wilde 1 fiets maken van de 3 oude (kapotte) maar verdomme wat een klote klus is dat zeg :whip:
Vind het geen punt om zwarte vette handen te krijgen, maar dan moet het plan wel lukken... :mad: Maar goed, vandaag lukt het me niet om de klus af te krijgen omdat de wielen van fiets 1 net niet passen met de spatborden van fiets 2 en ik geen zin heb om nu alsnog de buitenbanden van fiets 3 te vervangen door die van fiets 2...
Moet voor maandag iig af...heb echt geen zin om elke dag naar het station te lopen :mad:
Morgen een buurman maar bij zijn lurven pakken dan :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Buitenbanden vervangen is toch geen lastig klusje? :) |
|
|
|
|