|
De Offtopic Thread #4 (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Da vond ik ook! We hebben het nog even over u gehad;) |
:eek: :conf:
doet dat es wanneer ik er bij ben ;) |
|
|
| Push2005 |
Zo, ik heb even de hulp nodig van diegene die graag ouwe trance horen: ik heb op eBay ne winkel gevonden die uitverkoop houdt want hij is failliet aant gaan (lol :p)
Hij verkoopt CD singles & Maxi's aan 1 en 2 euro.
Ik heb al Chicane - Don't give up op de kop getikt maar er zijn een heleboel platen die bij mij een belleke doen rinkelen maar ik weet nie meer goe hoe ze gaan...
Kan iemand me zeggen wat van dit lijstje de moeite is ?
Embargo - Embargo
Antiloop - In My Mind
Dave Clarke - The Compass
Hi Gate - Pitchin'
Virtual Zone - Into Temptation
York - On The Beach
Cherrymoon trax - Needle Destruction
La Luna - Take Me
Thx :) |
|
|
| _Jedi |
^York - On The Beach
Antiloop - In My Mind
en beke Embargo ook.. |
|
|
| BZRK |
| Enkel Antiloop is volgens mij echt de moeite. Die York ken ik niet direct. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Embargo - Embargo ==> denk niet dat dat u goesting ga zijn
Antiloop - In My Mind ==> van 't zelfde
Hi Gate - Pitchin' ==> :nervous:
York - On The Beach ==> KOPEN
Cherrymoon trax - Needle Destruction ==> Gaat er door, dat typische zaag geluid zit erin
Thx :) |
|
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by BZRK
Enkel Antiloop is volgens mij echt de moeite. Die York ken ik niet direct. |
amaai die twee zijn totaal niet te vergelijken, als ge luc zijn smaak kent, zou ik die Antiloop echt niet aanraden |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by domineesje
amaai die twee zijn totaal niet te vergelijken, als ge luc zijn smaak kent, zou ik die Antiloop echt niet aanraden |
Heb ik ze dan vergeleken? :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by BZRK
Heb ik ze dan vergeleken? :p |
neen, maar das van het ene uiterste naar het andere ;) |
|
|
| RadiantB |
Embargo - Embargo -> oldskool hard house, niet slecht
Dave Clarke - The Compass -> brol (zeker vergeleken met zijn Red vinyls)
Virtual Zone - Into Temptation -> zalige vocal, hemelse melodie
Cherrymoon trax - Needle Destruction -> inferieur tov hun eerste materiaal, maar kan er mee door
Hi Gate - Pitchin' -> zaaaaaalig, zeker de vocal versie (pitchin pitchin pitchin in every directionnnn) |
|
|
| Dark Apostle |
| Antiloop - In My Mind, dat is toch wel een lekker schijfke imo. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Hi Gate - Pitchin' -> zaaaaaalig, zeker de vocal versie (pitchin pitchin pitchin in every directionnnn) |
Tzal een kwestie van smaak zijn, want ik word daar eerder nerveus van :toothless |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by BZRK
Tzal een kwestie van smaak zijn, want ik word daar eerder nerveus van :toothless |
Ik vind da nu ook maar een schijtplaat... |
|
|
|
|