|
De Offtopic Thread #4 (pg. 139)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| ik vinnet ook niks speciaals ze... |
|
|
| Config |
| hmm.. da mens staat mij niet echt aan :/ en dit is dan de mooiste vrouw ter wereld? Ik zie er dagelijks die er meer voor in aanmerking komen :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Push2005 |
| Nix speciaals, but I'd hit it :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nix speciaals, but I'd hit it :p |
² |
|
|
| Jasperovitsj |
| What a surprise boys :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nix speciaals, but I'd hit it :p |
e feit da just is. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Goeie smaak schat ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
ziet er oud uit voor 18 jaar... |
hier sluit ik mij dus ook bij aan, voor 'maar' 18 te zien ziet ze der toch stukken ouder uit
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ordinair blond mens, en die haar hoofd is toch maar raar hoor. Enorm voorhoofd, en er is iets vreemd met haar ogen :nervous: |
bij mij valt vooral haar neus op, vooral op die twee laatste pics :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Goeie smaak schat ;) |
+1
| quote: | Originally posted by Zehra
Jammer da 't nie één van die drie is geworden of als 't dan echt een blondje moet zijn mocht 't ook Virginie zijn van mij :) Ze zag er trouwens keigoe uit gisteren (schone jurk)! |
sluit ik me ook mee aan |
|
|
| Eagle` |
Virginie Claes ...
komaan you all in' lost it, da mens illustreert gewoon wa er mis is met vrouwvolk van tegenwoordig en het schoonheidsideaal waar ze zichzelf aan optrekken
 |
|
|
|
|