|
De Offtopic Thread #4 (pg. 89)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Bertn
op de beschreven kant van uw cd schrijven natuurlijk. |
zucht ... :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Vraagje,
Ik ga binnenkort eens mijn eerste cd's beginnen branden met full length tracks erop bedoeld om te mixen ffcourse.
Het id is om zoveel mogelijk tracks op 1 cd te branden en van die cd dan gewoon een duplicaat te maken.
Hoe zorgen jullie voor orde? Alle info op de cd schrijven lijkt mij geen goed plan met mijn handschrift... ik was al wel aan het denken aan printable cd's. Of misschien gewoon een papiertje in de cd-wallet steken?
Hoe doen jullie het? |
Het meest efficiënte is uw cd's branden net zoals vinyls geperst zijn: 2 of 3 tracks dus erop.
Anders zal je collectie na een tijd volledig in chaos zijn. Voor de rest schrijf ik er gewoon op met alcoholstift ja :p
Kristof ook, en kdenk de meeste anderen ook wel :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kristof ook, en kdenk de meeste anderen ook wel :) |
Maar wij KOPEN onze mp3's. :sadgreen: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Maar wij KOPEN onze mp3's. :sadgreen: |
Ja, maar betaalt ge er ook voor? :p :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
op de beschreven kant van uw cd schrijven natuurlijk. |
:stongue: |
|
|
| domineesje |
vuile regen!!!
ons straat ligt blank, gelukkig staat ons huisje hoger en hopen dat niet meer regent |
|
|
| Xilver |
| Ik doe 1 nummer per CD, en als er remixen van zijn, zet ik die remixen ook op de CD. Zoveel mogelijk nummers op een cd is idd onoverzichtelijk, en ne CD is ne scheet duur, dus koopt u gewoon een paar spindels van deftige kwaliteit, en doe ne nummer per cd. |
|
|
| Jasperovitsj |
| En dan met 7 overvolle cd-mappen gaan draaien en just dezelfde hoeveelheid gewicht hebben als 2 bakken vinyl :p |
|
|
| Sh!fty |
1 track per cd :wtf: :eek: , milieuverneukers :rolleyes:
ik brand ne cd en druk de tracklist af en steek die boven de cd in men cd map. Als ik blader in men cd-map zie ik dus alle lijsten van liekes op die cd's en pak ik hem er gewoon van onder
(Hint: geef u CD ook een naam en zet da boven de tracklist zodat het ook gemakkelijk is om uw cd terug te steken) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
1 track per cd :wtf: :eek: , milieuverneukers :rolleyes:
ik brand ne cd en druk de tracklist af en steek die boven de in men cd map. Als ik blader in men cd-map zie ik dus alle lijsten van liekes op die cd's en pak ik hem er gewoon van onder
(Hint: geef u CD ook een naam en zet da boven de tracklist zodat het ook gemakkelijk is om uw cd terug te steken) |
Gezond verstand se, kdoe het ook zo
btw, wie is vlam in uw avatar? :toothless |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik doe 1 nummer per CD, en als er remixen van zijn, zet ik die remixen ook op de CD. Zoveel mogelijk nummers op een cd is idd onoverzichtelijk, en ne CD is ne scheet duur, dus koopt u gewoon een paar spindels van deftige kwaliteit, en doe ne nummer per cd. |
Ik doe 2 minuten per cd, zo kan ik snel en origineel inmixen :toothless |
|
|
|
|