|
De Offtopic Thread #4 (pg. 318)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Een tip voor diegenen die eens "goedkoop" willen gaan eten in de duurdere restaurants:
| quote: | De Week van de Jongeren 2007
De Meesterkoks van België nemen de Jongeren bij de hand. Voor de zesde maal zullen de Meesterkoks opnieuw hun deuren openen voor hun klanten van morgen.
Wanneer?
Van 17 tot 23 september 2007
Waar?
Meer dan 50 Meesterkoks openen hun deuren voor hun klanten van morgen.
Wie?
De Jongeren van 18 tot 25 jaar, zonder hun ouders !
Hoeveel?
Een menu voor € 35 (aperitief, amuse-bouche, voorgerecht, hoofdschotel, nagerecht, geselecteerde wijnen, water en koffie)
Hoe reserveren?
Vanaf maandag 3 september bij het restaurant dat u gekozen hebt in de lijst van de deelnemende Meesterkoks. |
Bron: http://www.meesterkoks.be/events_de...id=22&langue=NL
Jennifer en ik gaan het zeker eens proberen :) |
|
|
| FenixStyle |
Win met Q-Music een... RUIMTEREIS!:crazy:
Like wtf :eyespop:
Vraag me toch af of dit niet gewoon achteraf een of ander stunt blijkt te zijn, want dat ze écht een ruimtereis zouden weggeven, lijkt me nogal onrealistisch.. :conf: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Win met Q-Music een... RUIMTEREIS!:crazy:
Like wtf :eyespop:
Vraag me toch af of dit niet gewoon achteraf een of ander stunt blijkt te zijn, want dat ze écht een ruimtereis zouden weggeven, lijkt me nogal onrealistisch.. :conf: |
Der zijn al commerciële ruimtereizigers geweest, maar da kostte miljoenen. Kvraag me ook af hoe ze dit klaarspelen :eyes:
| quote: | | De winnaar van de Q-wedstrijd zal een suborbitale ruimtevlucht meemaken. |
http://en.wikipedia.org/wiki/Sub-orbital_spaceflight
minimum 100km boven zeeniveau, nie mis |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Een tip voor diegenen die eens "goedkoop" willen gaan eten in de duurdere restaurants:
Jennifer en ik gaan het zeker eens proberen :) |
Wij gaan regelmatig op restaurant maar we zijn nog nooit bij een sterreke geweest. Wij gaan keer proberen bij het Hof van Cleve:) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by BZRK
Der zijn al commerciële ruimtereizigers geweest, maar da kostte miljoenen. Kvraag me ook af hoe ze dit klaarspelen :eyes:
|
Euhm onderschat het succes van Q-Music niet en wat een SMS spel hun zoal niet opbrengt.
Zoals het spel 'Het Geluid'dat ze dit jaar deden, voor hoeveel was dat nu ook alweer bijna 80.000 Euro ofzo?
Geen paniek die halen dat er zo uit met het aantal smskes die mensen sturen.
Buiten dat word dat nog eens goe gesponserd allemaal... |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat is al een pak goedkoper en dus realistischer dan een echte vlucht buiten de atmosfeer. |
|
|
| The_G0dfather |
niets zweven dus, total rip-off if you ask me
belachelijk prijske :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
niets zweven dus, total rip-off if you ask me
belachelijk prijske :p |
en waarom niet zweven ??? Je kunt gewichtloosheid toch ook ervaren met C130 vluchten als die onder een bepaald hoek klimt en daalt, dan kun je gedurende een aantal minuten gewichtsloosheid ervaren. waarschijnlijk zal het eerder zo iets zijn |
|
|
| christina |
ik heb morgen een selectiegesprek om binnen te geraken in een banaba-opleiding...
toch wel een beetje last van de zenuwen nu:nervous: |
|
|
| christina |
en ik ben toegelaten! |
|
|
|
|