|
De Offtopic Thread #4 (pg. 221)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Het enige dat ik eruit besluit, is dat ophanging een ongelofelijk barbaars iets is. Morja... |
U nek breekt direct he dus veel lijden is er niet bij. Uiteindelijk mss best dat we van die man verlost zijn. |
|
|
| Xilver |
| Benny jong, als ge een topic deletet, wilt ge mijn posts dan ook deleten? Nu is 't precies of ik commentaar geef op Real. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nu is 't precies of ik commentaar geef op Real. |
Doet ge ooit anders ? :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Benny jong, als ge een topic deletet, wilt ge mijn posts dan ook deleten? Nu is 't precies of ik commentaar geef op Real. |
Tom jong, CEUNEN heeft zijn dronken posts verwijderd, die stonden daarstraks nog net boven de uwe. Gij kunt uw posts zelf ook verwijderen he ;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Benny jong, als ge een topic deletet, wilt ge mijn posts dan ook deleten? Nu is 't precies of ik commentaar geef op Real. |
Haha, khad die dronken posts vanmiddag al gelezen.
Maar op deze manier is het ook goed, want ik ben best wel ne grave kerel. :)
| quote: | Originally posted by djcresto
U nek breekt direct he dus veel lijden is er niet bij. Uiteindelijk mss best dat we van die man verlost zijn. |
Weet ik, maar zelfs dan vind ik het ongelofelijk barbaars. Ik ben niet bepaald een voorstander van de doodstraf, maar in het geval van Saddam weet ik zelf ook niet goed wat ermee moest gebeuren. Als je die kerel levenslang in een cel steekt, en er komt een machtswissel in Irak, dan staat hij misschien onmiddelijk terug op straat. :nervous:
Als de doodstraf dan toch moet toegepast worden, dan hadden ze hem van mij een inspuiting mogen geven. Een ophanging doet me terugdenken aan de middeleeuwen, en die hele Arabische klucht in die streek (!) lijkt me precies niet veel verder te staan. :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Als de doodstraf dan toch moet toegepast worden, dan hadden ze hem van mij een inspuiting mogen geven. Een ophanging doet me terugdenken aan de middeleeuwen, en die hele Arabische klucht in die streek (!) lijkt me precies niet veel verder te staan. :rolleyes: |
+1
als ze dan toch absoluut de doodstraf willen toepassen denk ik dat er vandaag toch wel betere manieren zijn dan dood door ophanging. Doet mij ook de indruk geven dat ze daar een paar eeuwen achter staan
het zal het beeld in het westen over die regio in ieder geval niet doen verbeteren |
|
|
| Push2005 |
Gewoon de kogel; zoals een rund in het slachthuis.
De doodstraf is barbaars ja; maar de meeste misdadigers tonen toch geen berouw. Saddam ontkent zelfs nog bijna al zijn genocides dus tot inkeer zal hij niet echt komen. Meestal beginnen ze hun eigen leugens te geloven dus moet je zeker niet op wroeging rekenen.
Best dat hij niet in belgië veroordeeld is; want levenslang is maar 30j en uiteindelijk kom je toch vervroegd vrij :p.
En in het geval van Sadam zou het een luxebehaneling worden.
Het kwaad is nu geschied en ik denk niet dat dit de allerergste manier was.
| quote: | en er komt een machtswissel in Irak, dan staat hij misschien onmiddelijk terug op straat.
|
Juist ja :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Gewoon de kogel; zoals een rund in het slachthuis.
De doodstraf is barbaars ja; maar de meeste misdadigers tonen toch geen berouw. Saddam ontkent zelfs nog bijna al zijn genocides dus tot inkeer zal hij niet echt komen. Meestal beginnen ze hun eigen leugens te geloven dus moet je zeker niet op wroeging rekenen.
Best dat hij niet in belgië veroordeeld is; want levenslang is maar 30j en uiteindelijk kom je toch vervroegd vrij :p.
En in het geval van Sadam zou het een luxebehaneling worden.
Het kwaad is nu geschied en ik denk niet dat dit de allerergste manier was.
Juist ja :p |
dan hier in Dendermonde int gevang en vrij na een half jaarke |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
dan hier in Dendermonde int gevang en vrij na een half jaarke |
Iek was daar niet |
|
|
| Bertn |
| uit verschillende medische rapporten is intussen gebleken dat de doodstraf door inspuiting in de USA helemaal niet zo menslievend is als altijd beweerd wordt. zo zijn er bepaalde terdoodveroordeelden die nog 2uur lang in helse pijn hebben liggen lijden vooraleer ze uiteindelijk het loodje legden. |
|
|
| Antony |
| iedereen alvast ne gelukkige nieuwjaar :) voor sommigen ook tot straks in de Hemel... |
|
|
| Devilex |
| Ik vind die executie van Saddam bijzonder hypocriet. Dan mogen ze al die andere staatshoofden en regerlingsleiders die de hand hebben in massamoorden en wreedheden tegen de burgers ook opknopen. |
|
|
|
|