return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 140)
View this Thread in Original format
Config
zit in uw bloten voor een betere wereld :happy2:
domineesje
quote:
Originally posted by Eagle`
Virginie Claes ...


komaan you all in' lost it, da mens illustreert gewoon wa er mis is met vrouwvolk van tegenwoordig en het schoonheidsideaal waar ze zichzelf aan optrekken







Haar ogen :crazy:
TOR
quote:
Originally posted by domineesje
Haar ogen :crazy:


:nervous:
Zehra
ik vind haar een schone dame. ze is wel wat te mager maar zo was ze altijd al :)
Bertn
quote:
Originally posted by Eagle`
Virginie Claes ...


komaan you all in' lost it, da mens illustreert gewoon wa er mis is met vrouwvolk van tegenwoordig en het schoonheidsideaal waar ze zichzelf aan optrekken







+1

van dat soort rolmodellen krijgen 14jarige snotters anorexia
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Zehra
ik vind haar een schone dame. ze is wel wat te mager maar zo was ze altijd al :)


puur qua schoonheid moeten der toch schoner meiden hebben meegedaan aan miss Belgium, niet? Tzou mij verwonderen als het niet zo zou zijn, maar goed, ik heb de uitzending niet gezien toen ...
domineesje
^ook waar, maar niet door hun alleen ze, bekijk maar eens al die vrouwenblaadjes, vermager zo en zo, dieet ginder en daar, ...
Zehra
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
puur qua schoonheid moeten der toch schoner meiden hebben meegedaan aan miss Belgium, niet? Tzou mij verwonderen als het niet zo zou zijn, maar goed, ik heb de uitzending niet gezien toen ...


mss wel maar ik heb 't dan ook nie alleen over haar uiterlijk

de andere kandidaten : http://www.missbelgie.be/editie2006/editie2006nl.htm
Zehra
quote:
Originally posted by domineesje
^ook waar, maar niet door hun alleen ze, bekijk maar eens al die vrouwenblaadjes, vermager zo en zo, dieet ginder en daar, ...


yes, overlaatst nog een documentaire gezien over jonge kinderen met anorexia!!! waren meisjes van op 't lagere die tegen elkaar waren aant opscheppen over de kilo's die ze kwijt waren :nervous:
Phortastic
quote:
Originally posted by Zehra
yes, overlaatst nog een documentaire gezien over jonge kinderen met anorexia!!! waren meisjes van op 't lagere die tegen elkaar waren aant opscheppen over de kilo's die ze kwijt waren :nervous:


Prachtig toch, de maatschappij van tegenwoordig :sadgreen:

Tiger777
quote:
Originally posted by CygnusX
Miss Greece is ook de moeite: http://picsrv.missworld.tv/?fif=/mi...,0,0,0&cvt=jpeg

Winnar!


honger in de wereld :p
Synthesia
quote:
Originally posted by Eagle`
Virginie Claes ...


komaan you all in' lost it, da mens illustreert gewoon wa er mis is met vrouwvolk van tegenwoordig en het schoonheidsideaal waar ze zichzelf aan optrekken






Hier geef ik u toch gelijk :) Is geen lelijke maar toch zeker niet om te zeggen van WOW

En ik treed Cygnus bij met Miss Greece, die had misschien wel moeten winnen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement