|
De Offtopic Thread #4 (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| zit in uw bloten voor een betere wereld :happy2: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Virginie Claes ...
komaan you all in' lost it, da mens illustreert gewoon wa er mis is met vrouwvolk van tegenwoordig en het schoonheidsideaal waar ze zichzelf aan optrekken
|
Haar ogen :crazy: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
Haar ogen :crazy: |
:nervous: |
|
|
| Zehra |
| ik vind haar een schone dame. ze is wel wat te mager maar zo was ze altijd al :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Virginie Claes ...
komaan you all in' lost it, da mens illustreert gewoon wa er mis is met vrouwvolk van tegenwoordig en het schoonheidsideaal waar ze zichzelf aan optrekken
|
+1
van dat soort rolmodellen krijgen 14jarige snotters anorexia |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik vind haar een schone dame. ze is wel wat te mager maar zo was ze altijd al :) |
puur qua schoonheid moeten der toch schoner meiden hebben meegedaan aan miss Belgium, niet? Tzou mij verwonderen als het niet zo zou zijn, maar goed, ik heb de uitzending niet gezien toen ... |
|
|
| domineesje |
| ^ook waar, maar niet door hun alleen ze, bekijk maar eens al die vrouwenblaadjes, vermager zo en zo, dieet ginder en daar, ... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
puur qua schoonheid moeten der toch schoner meiden hebben meegedaan aan miss Belgium, niet? Tzou mij verwonderen als het niet zo zou zijn, maar goed, ik heb de uitzending niet gezien toen ... |
mss wel maar ik heb 't dan ook nie alleen over haar uiterlijk
de andere kandidaten : http://www.missbelgie.be/editie2006/editie2006nl.htm |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by domineesje
^ook waar, maar niet door hun alleen ze, bekijk maar eens al die vrouwenblaadjes, vermager zo en zo, dieet ginder en daar, ... |
yes, overlaatst nog een documentaire gezien over jonge kinderen met anorexia!!! waren meisjes van op 't lagere die tegen elkaar waren aant opscheppen over de kilo's die ze kwijt waren :nervous: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Zehra
yes, overlaatst nog een documentaire gezien over jonge kinderen met anorexia!!! waren meisjes van op 't lagere die tegen elkaar waren aant opscheppen over de kilo's die ze kwijt waren :nervous: |
Prachtig toch, de maatschappij van tegenwoordig :sadgreen: |
|
|
| Tiger777 |
Winnar!
honger in de wereld :p |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Virginie Claes ...
komaan you all in' lost it, da mens illustreert gewoon wa er mis is met vrouwvolk van tegenwoordig en het schoonheidsideaal waar ze zichzelf aan optrekken
|
Hier geef ik u toch gelijk :) Is geen lelijke maar toch zeker niet om te zeggen van WOW
En ik treed Cygnus bij met Miss Greece, die had misschien wel moeten winnen. |
|
|
|
|