|
De Offtopic Thread #4 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
in't vervolg mag Push2005 stand-in Benny spelen van mij. zo'n foute boel hebk ier nog ni meegemaakt. |
had ik ook gezegd ze, ge ziet nu :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Antony
zo'n foute boel hebk ier nog ni meegemaakt. |
Echt? :conf: Ik al wel hoor :haha: |
|
|
| eieregooie |
idd
MENSEN MAAK JE NIET DRUK please :rolleyes:
En voor de mensen die lopen te zagen... een stand-in mod komt er toch nooit... give it up already... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
MENSEN MAAK JE NIET DRUK please :rolleyes: |
Ej, polak, goa terug na polen joengeuh
:p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
idd
MENSEN MAAK JE NIET DRUK please :rolleyes:
En voor de mensen die lopen te zagen... een stand-in mod komt er toch nooit... give it up already... |
ok dan niet, maar waarom net nu al die flauwe kul 'djeezes', valt niet op :confused: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
ok dan niet, maar waarom net nu al die flauwe kul 'djeezes', valt niet op :confused: |
En wat is er mis met flauwekul? De wereld staat bol van flauwekul... Je kan alles wel serieus gaan nemen... Zolang er hier mensen elkaar niet de grond in gaan stampen is er niet zoveel aan de hand hoor... |
|
|
| Tiger777 |
Wa klaagt iedereen feitelek?
Den off toppic, da is de vuilbak. Zolang ge al uuw afval in de vuilbak smijt, klaagt toch niemand over de hoeveelheid dage derin smijt? |
|
|
| domineesje |
| ohjaaaa en gij denkt dat het alleen in offtopic is :toothless |
|
|
| eieregooie |
| Wijs dan maar eens iemand aan die structureel alle threads verziekt heeft... het is gewoon de tendens van de afgelopen 24 uur geweest... Gebeurt weleens... Leven en laten leven aub :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Leven en laten leven aub :) |
dat vooral :o |
|
|
| Dark Apostle |
| De X-tune topics gaan erover (hoe leuk ik het ook vind om met hem te spelen), maar threadjacking gebeurt idd van tijd tot tijd. Dat laatste heeft veel te maken met het feit dat het verlof is denk ik. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
threadjacking |
naast de tigerkidnapping het grootst opkomend fenomeen |
|
|
|
|