|
De Offtopic Thread #4 (pg. 264)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| ^mss iets te maken met de zomertijd die (vervroegd) is ingevoerd in Amerika. |
|
|
| domineesje |
dat verklaart al iets..
wanneer moeten wij ons uur veranderen? |
|
|
| Belgian Bonzai |
| ltste zondag van maart normaal. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
dat verklaart al iets..
wanneer moeten wij ons uur veranderen? |
nacht van 31maart op 1april wordt 2.00u -->3.00u |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Dus 't is in feite in april? Allez. :) |
|
|
| jeronimo_jd |
Ik zou da dus kunne verklare he, maar da interesseert mij genen bal meer. Da zweeft, ja en dan? Onze prof van Elektriciteit en Magnetisme heeft da is van voor in den aula gedaan, en dan was hij ook nog wa onnozel aant doen me die vloeibare stikstof; op de grond aant gieten enzo, maar tegen da da aan de grond is, is da weg want dan is dat verdampt.
Doet gij fysica ofzo? (dat ge da zo geweldig vindt) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ja, maar dan nog; toch cool? Stel je voor dat ze dat vinden op kamertemperatuur, dan bestel ik me zo'n tafel. |
|
|
| jeronimo_jd |
| ja in principe zou je da al kunnen maken op kamertemperatuur, met een elektromagneet, maar dan zou je er veel te veel energie, elektriciteit in moeten pompen. |
|
|
| Eagle` |
| yow FCB_Fanatic stuur mij morgen is nen pm voor GTG of ik vergeet het weer :( en tis fok sakes just FreQ als guestmixer should be ace :toocool: |
|
|
| TOR |
| Yo Luc, kunt ge mij es dringend ne pm sturen ik heb hier nog heel wa onderbroeken van u liggen en mijn moeder heeft ze sakes ontdekt.. tis dringend tnx yooo : ))) |
|
|
| Push2005 |
| Even tussendoor melden dat ik de sfeer hier maar verziekt vind |
|
|
|
|