|
De Offtopic Thread #4 (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
neeee das maar een idee, maar tien blz op een nacht;) |
je zat hier anders ook wel effe een tijdje goed mee te doen gisteren.. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by ConFig
je zat hier anders ook wel effe een tijdje goed mee te doen gisteren.. |
yeahh ik heb vier keer gepost ofzo;)
en moet ge het nu ni natellen? mss ist wel vijf keer!:eek: |
|
|
| The_G0dfather |
who gives a wie wat en hoeveel er gepost wordt
let it flow |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
yeahh ik heb vier keer gepost ofzo;)
en moet ge het nu ni natellen? mss ist wel vijf keer!:eek: |
ooh wat grappig ;) |
|
|
| eieregooie |
| lol :toothless |
|
|
| ConFig |
is dat de enige manier waarop je je kan redden? :o
funneh. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by ConFig
is dat de enige manier waarop je je kan redden? :o
funneh. |
ni wenen he |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
ni wenen he |
enkel als ik u voor het eerst ga zien ;) |
|
|
| MikeVee |
| Hoe later op de nacht, hoe lager het niveau van replies :clown: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by ConFig
enkel als ik u voor het eerst ga zien ;) |
gaat uw mama u kletsen geven als ge ene keer gene overstoere reply geeft ofwa?:nervous: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
gaat uw mama u kletsen geven als ge ene keer gene overstoere reply geeft ofwa?:nervous: |
vind je deze nu zelf grappig? ;) nee toch?
op je vraag antwoordend: kan me geen enkel keer herinneren wanneer ik overstoer gereageerd heb. waren telkens gewone reacties. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Hoe later op de nacht, hoe lager het niveau van replies :clown: |
ik ben nooit begonnen met de stekken geven ze.. maar als bepaalde personen graag paar stekken uitdelen wil ik best wel effe meedoen :rolleyes: |
|
|
|
|