|
De Offtopic Thread #4 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Loes zwijgt over de dokter :o
En gaat slapen ! :p
Slukes mannen...ben donderdag wel weer online :toothless |
|
|
| eieregooie |
| Donderdag pas? :( |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
lijkt wel alsof jullie wat te verbergen hebben :p |
Er zijn grenzen !
:o |
|
|
| eieregooie |
| Daar heb ik het toch helemaal niet over? :| |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
lijkt wel alsof jullie wat te verbergen hebben :p |
je zou eens moetne weten wat er daar in die dungeon ligt aan achtergrondinfo :toothless |
|
|
| eieregooie |
| lol :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Donderdag pas? :( |
Jaaah, paar daagjes rieleksen in Brabant, je weet :toothless
Bij m'n mams in het Internet-afkick centrum (fak de analoge internet-verbinding!) :( |
|
|
| eieregooie |
| kan je prima mee forummen en msn-en :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
kan je prima mee forummen en msn-en :D |
neuh, kga liever cold-turkey dan :o
Laptop gaat wel mee, ma da's om mee te mixen en films te kijken ;) |
|
|
| eieregooie |
nou, veel plezier met je kouwe kalkoen dan maar...
en slaap lekker :) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
neuh, kga liever cold-turkey dan :o
Laptop gaat wel mee, ma da's om mee te mixen en films te kijken ;) |
om te mixen? kan jij dat dan?
en films kijken.. leuk hoor voor je ma: kom effe naar films kijken hier mams, en voor de rest negeer ik je :toothless :tongue3
kom hier alleen maar om te rieleksen en om van je te profiteren, dat weet je toch? ;) |
|
|
| Loraine |
| Mercikes he..slaap lekker boyz ! En bis bold :tongue2 |
|
|
|
|