|
De Offtopic Thread #4 (pg. 154)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| zeg ons alsjeblieft van wie je almaal msn aanvragen kreeg :p |
|
|
| Xilver |
| Euhm Benny, als Toni_D2 geband is, lijkt het mij logisch dat je ook anke bant, aangezien het dezelfde persoon is. Die heeft hier al genoeg zever veroorzaakt. Uw redenering klopt langs geen kanten, een beetje hardhandig optreden mag ook wel eens he :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Een IP scan heeft aan het licht gebracht dat een nieuwe en regelmatig postende Beta niet is wie hij/zij zegt te zijn. anke blijkt Toni_D2 te zijn. |
*Tries to act surprised* |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Xilver
Euhm Benny, als Toni_D2 geband is, lijkt het mij logisch dat je ook anke bant, aangezien het dezelfde persoon is. Die heeft hier al genoeg zever veroorzaakt. Uw redenering klopt langs geen kanten, een beetje hardhandig optreden mag ook wel eens he :) |
Idd, ksnap de redenering ook niet hoor. Toni_D2 is anke, maar toch vindt ge het geen dubbel-account?
Ik ga akkoord met Xilver, gewoon bannen. Zelfs los van het feit dat 'anke' hier al genoeg zever heeft veroorzaakt, ontloopt Toni_D2 op die manier zijn ban. Ban-evasion dus, en gewoon opnieuw bannen.
En De Taaladviseur geen typetje? Omdat er geen overeenkomstige ip's zijn, wil het toch ni zeggen dat het geen fake-account kan zijn (door bv. variabel ip, of mss andere zaken)? |
|
|
| Jasperovitsj |
Euhm Benny, als Toni_D2 geband is, lijkt het mij logisch dat je ook anke bant, aangezien het dezelfde persoon is. Die heeft hier al genoeg zever veroorzaakt. Uw redenering klopt langs geen kanten, een beetje hardhandig optreden mag ook wel eens he :) |
Woord |
|
|
| anke |
ik geef toe dat ik die toni wel ken
dankzij hem ben ik op dit forum geraakt
maar dat moet al een tijd geleden zijn. |
|
|
| TOR |
| Het is gewoon allemaal Luc :tongue2 |
|
|
| anke |
nee toni is iemand anders
maar ik mag dat allemaal niet zeggen want hij leest mee :D |
|
|
| anke |
het is tof van je om al zo snel conclusies te trekken
ik had niets anders van je verwacht vriend |
|
|
| CygnusX |
Als ge erover wilt praten => MSN ;)
| quote: | Originally posted by anke
nee toni is iemand anders
maar ik mag dat allemaal niet zeggen want hij leest mee :D |
Schizofrenie? :) |
|
|
| anke |
| kan dat als je op dezelfde school zit dat we zelfde ip hebben? |
|
|
| CygnusX |