|
De Offtopic Thread #4 (pg. 305)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Remy D
Jezus zeg, kippenvel staat op mijn armen. :crazy: :eyespop: Dit soort dingen geven mij altijd zo'n goed gevoel |
+1 :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Het zalige aan dat filmke en die gast is dat dat echt uit het niets kwam. Ge verwacht een of andere gigantische afgang en dan komt die ket af met een dijk van een stem en performance. |
yep,
"what are you going to do ?"
"i'm going to sing opera"
"ok, ready when you are"
en dan KNAL :crazy: like wtf, rezpek teh skillz :toothless
den helft van da publiek aant janken
| quote: | Originally posted by Remy D
En idd Amanda was echt goddelijke lekker, wat een heerlijke uitstraling heeft die meid. :crazy: |
euhm...
jep :crazy:
denk dat ze sebiet in m'n ava komt te staan :p |
|
|
| Gladius |
| prachtig. alleen enorm irritant dat da publiek bij het minste lichte te roepen & te tieren. |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Het zalige aan dat filmke en die gast is dat dat echt uit het niets kwam. Ge verwacht een of andere gigantische afgang en dan komt die ket af met een dijk van een stem en performance. |
Dan zal je te veel op het uiterlijk oordelen. |
|
|
| The_G0dfather |
| Hij zegt zelf dat ie 0,0 zelfvertrouwen heeft, dus verwacht je niet dat ie de pannen van het dak zal zingen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hey kijk, Toni/X-Tune/Anke is terug! :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hey kijk, Toni/X-Tune/Anke is terug! :) |
hehe, my thoughts exactly,
waren toni en xtune nu eigl alts, en zo ja van wie? |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Hij zegt zelf dat ie 0,0 zelfvertrouwen heeft, dus verwacht je niet dat ie de pannen van het dak zal zingen. |
Ja, jammer dat hij zo is. Als hij 100% zelfvertrouwen had, had hij waarschijnlijk al een zangcarrière. Echt jammer dat sommigen mensen niet in hun eigen geloven en niets met hun talent durven te doen. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by C.E.U.N.E.N
Dan zal je te veel op het uiterlijk oordelen. |
Eigelijk niet speciaal, wel het feit dat hij nog bij een telecombedrijf werkt en hij zelf zegt dat hij weinig zelfvertrouwen heeft (en dat ook uitstraalt), het geheel gewoon doet zoiets toch ni verwachten zeker. Zeker in zo'n typische tv-wedstrijd waar veel would-be popartiestjes passeren verwacht ik niet zo'n prestaties als deze. Als gij dat wel op voorhand verwacht had, chapeau want dan herkent gij mensen met talent zonder dat ze het hoeven te tonen. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: |
Russen drinken aftershave
Russische mannen zetten door het drinken van aftershave hun leven op het spel. Onderzoekers in Engeland ontdekten dat onder alle overleden mannen in Rusland de helft overlijdt door overmatig gebruik van alternatieve alcoholische dranken.
Deze zijn niet giftig, maar het alcoholpercentage kan oplopen tot wel 97 procent, dat het gebruik gevaarlijk maakt.
Russische mannen worden gemiddeld maar 59 jaar, schrijft de BBC. De onderzoekers van de London School of Hygiene and Tropical Medicine zijn bezorgd: „We hebben het over het drinken van eau de cologne en aftershave. De verkoop van deze 'dranken' moet aan banden worden gelegd. Volgens Andrew McNeill van het Instituut voor Alcoholstudies hebben veel mannen in Oost-Europa een alcoholprobleem: „Dat komt door het communistische verleden van die landen. Alcohol was toen erg goedkoop.”
|
mss iets voor de studenten onder ons :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Het zalige aan dat filmke en die gast is dat dat echt uit het niets kwam. Ge verwacht een of andere gigantische afgang en dan komt die ket af met een dijk van een stem en performance. |
Diee show noemt Britain's got Talent, dan verwacht ge wel dat hij iets kan eh |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Diee show noemt Britain's got Talent, dan verwacht ge wel dat hij iets kan eh |
Ja k, dat er in die talentenshows mensen passeren die een lieke op de juisten toon zingen, en hier en daar zelfs iemand met een heel goei stem, dat kunde wel verwachten. Maar dees is daar toch wel een paar niveaukes boven he. + zie mijn vorige reply
Ik had trouwens den indruk dat dees wel nog eerder (pre)selecties waren (ook al is er wel publiek), en daar ziede soms wel het een en ander passeren dat ni zo just is... |
|
|
|
|