|
De Offtopic Thread #4 (pg. 183)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Here's a fun fact: de ontknoping van seizoen 1 van Prison Break is blijkbaar opgenomen (voor e deel) in de gevangenis van Tongeren :eyes: |
LOL :D
Er is gisterenavond gewoon een "exclusieve" preview van de final geweest voor 80 kijkers in de gevangenis van Tongeren.. :p |
|
|
| eieregooie |
*zucht*
 |
|
|
| domineesje |
uw andere er afsmijten ei ;)
ook in u registry
dan weer versie instaleren wat ge wenst :) |
|
|
| eieregooie |
Welnee, nergens voor nodig. De ignore knop wekt ook gewoon :) Maar wel weer typisch Microsoft dat zown installer adviseert om die installer zelf af te sluiten, alvorens door te gaan met installen.
Dit geintje is me eerder al eens overkomen:
 |
|
|
| Belgian Bonzai |
lol
wel ik ben laminaat ah leggen, wee de architect die deze kamer in een (weliswaar rechthoekig) trapezium heeft ontworpen :whip: . |
|
|
| Real |
| Kom man, anders is er geen uitdaging aan. :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
lol
wel ik ben laminaat ah leggen, wee de architect die deze kamer in een (weliswaar rechthoekig) trapezium heeft ontworpen :whip: . |
Is een rechthoekige trapezium geen rechthoek? :conf:
(Ik had een probleem met meester Hans van het 5e studiejaar...) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
*zucht*
|
Onkennen...altijd alles ontkennen. Dat heeft mij al veel miserie bespaard :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Welnee, nergens voor nodig. De ignore knop wekt ook gewoon :) Maar wel weer typisch Microsoft dat zown installer adviseert om die installer zelf af te sluiten, alvorens door te gaan met installen.
Dit geintje is me eerder al eens overkomen:
|
Modem driver nodig hebben en moeten afhalen op internet... |
|
|
| Tiger777 |
godver... Ik haat meetkunde :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Antony
sebiet eroticabeurs, lol :p |
Op de foto me Silvia Saint, lol :D |
|
|
|
|