|
De Offtopic Thread #4 (pg. 282)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
M'n stage is erg passief. Beeld je in dat je helemaal NIKS doet, dan doe je ongeveer het dubbel van wat ik doe. :) |
haha , kheb ook zoon stage gehad, is wel makkelijk.
alleen leer je daardoor wel ni veel bij |
|
|
| Gladius |
Eelke Kleijn - 8 Bit Era
Ik vind dit dus een zalig nummer. Ik heb van hem ook nog 'Knowledge Base' & 'Consequences', maar geen van beiden hebben dezelfde 'vibe'. Heeft Eelke nog zo'n nummers (of nen andere artiest)? Jasper!? |
|
|
| Jasperovitsj |
The Last Atlant - Potentialities (Eelke Kleijn remix)
Junk Science - Troll (Eelke Kleijn remix)
Die liggen zowat in dezelfde lijn...
En check ook zeker Knowledge Breaks, zowat zijn beste productie ook, en I know you like good breaks ;)
En om ff mezelf schaamteloos te promoten: in de DJ's thread staat er nog een mix van mij vol met van die zomerse housy plaatjes zoals 8 Bit Era :o |
|
|
| De Geert |
heb zonet eens geprobeerd, maar die link is offline :(
(bestand was maar beperkte tijd te downloaden en is nu offline)
ge zult hem nekeer terug moeten uploaden :)
thnx! |
|
|
| FenixStyle |
Gisteren tijdens terrilwandeling in Genk, nog een terrein ontdekt dat echt wel vet zou zijn voor outdoor-party's :crazy: :p :
 |
|
|
| Config |
| Doet me wat denken aan Mysteryland, met da heuvelke derin :) |
|
|
| MikeVee |
| Dacht ik eens wat te surfen op D4M, werkt die site niet meer. Zou de stekker er eindelijk uitgetrokken zijn? |
|
|
| Belgian Bonzai |
Geweldig gewoon. Da's nu eens de essentie van geluid dat emotie opwekt. En adrenaline. Energie. En van zover :eyes: :eyespop: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dacht ik eens wat te surfen op D4M, werkt die site niet meer. Zou de stekker er eindelijk uitgetrokken zijn? |
Lol, iedere keer dat D4M een paar dagen uitligt en daar hier op TA een opmerking over gemaakt wordt, is het ff later weer online :p (zoals nu ook dus...) |
|
|
| Transfusion |
| Een trieste dag hier, de cue-knop van één van m'n cdj's blijft steken (werkt nog wel maar is veel te gevoelig). Die wordt morgen opgestuurd naar sound-station. Hopelijk komt de cdspeler snel terug :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Koop anders gewoon ne nieuwe? Das sneller :p |
|
|
|
|