|
De Offtopic Thread #4 (pg. 243)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| In die leeftijdscategorie zitten er ook heel wat dumbs, heb ik reeds gemerkt. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
In die leeftijdscategorie zitten er ook heel wat dumbs, heb ik reeds gemerkt. |
Mja da's mijne leeftijdscategorie, en in mijnen tijd was 't gabber al wat de klok sloeg. Sommige mensen beleven nu blijkbaar hunnen tweede kindertijd met al die jump en zever, terwijl andere mensen zoals mezelf op andere manieren het kind uithangen. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik kreeg gisteren nog een e-mail van die kerel
Het grappige - of verontrustende - is dat hij al de leeftijd van 28 jaar heeft bereikt. :nervous: |
vergeet niet dat die hier ook zit he;) |
|
|
| Eagle` |
| gaat er iemand na Booka Shade in dirty dancin zaterdag ? |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kben zwaar aant overwegen om er te nemen ja. Volgend seizoen misschien terug gaan veldvoetballen, en dan is een bril echt uitgesloten. |
Lenzen zijn een geweldig gemak om te voetballen.
Ik draag al meer dan 15 jaar een bril, maar voor te shotten gebruik ik daglenzen.
De dag van een wedstrijd doe ik smorgens, smiddags of na t werk die lenzen aan. Ze gaan ongeveer 15 a 16 uur mee.
Ook handig als je 2 dagen achter elkaar moet spelen, dan doe je ze enkele uren voor de 1ste wedstrijd aan, een uurke erna uit en leg je ze terug in de lenzenvloeistof, en kan je ze s anderendaags weer voor de wedstrijd aandoen
goed voor de kosten wat te besparen
Ge vraagt bij de optieker maar eens naar dailies lenzen |
|
|
| Nasr |
| Awel Eagle, ik zat met dezelfde gedachte zenne. Wel geen P3P deze keer, maar Booka Shade wil ik ook wel is doen.:D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nasr
Awel Eagle, ik zat met dezelfde gedachte zenne. Wel geen P3P deze keer, maar Booka Shade wil ik ook wel is doen.:D |
owla den tomme, hoe waren dexames pekke ^^
Ja je sais P3P ook dees weekend, hard pick :( |
|
|
| Nasr |
^2 van de 8 vakken geklet en dan zijn het nog de 2 gemakkelijkste!:clown: Ze waren bij u ook precies goe?
Rain check voor de volgende P3P he menneke. Ik ga mijn groot licht eens opsteken bij het KLJ enzo voor de zaterdag. Der zullen wel een paar goesting hebben zeker. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nasr
^2 van de 8 vakken geklet en dan zijn het nog de 2 gemakkelijkste!:clown: Ze waren bij u ook precies goe?
Rain check voor de volgende P3P he menneke. Ik ga mijn groot licht eens opsteken bij het KLJ enzo voor de zaterdag. Der zullen wel een paar goesting hebben zeker. |
direct al tweede zit of kundet nog ophalen ?
bah ja mo twas ni om over te klappen infeite, ik had begot mo 2 vakken.. liever alletwee geklet en wa schot krijgen in mijn thesisproject dan hoe dat nu is :p
Laat iet weten eh, gebt mijne nummero.. kzal is vragen aan ons eef oek :) |
|
|
| Nasr |
| quote: | Originally posted by Eagle`
direct al tweede zit of kundet nog ophalen ?
|
Bwah 1 waarschijnlijk 2de zit, voor mij cava dus :toothless
Cheers, kzal u iets laten weten é pekke:) |
|
|
| Synthesia |
| Hey guys, weet er iemand wat toffe, trendy, gezellige lounge bars zijn in Brussel? |
|
|
|
|