|
De Offtopic Thread #4 (pg. 297)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
krijg ik niemand mee naar illusion, anderzijds willek vega komen supporten. |
Beta's genoeg aanwezig ;) Gewoon degenen aanspreken die tijdens Jasper z'n set hem niét met een lastig gezicht staan aan te aan te kijken :p |
|
|
| The_G0dfather |
| van wie is die 'neo trance plaat' met als titel winter ? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
van wie is die 'neo trance plaat' met als titel winter ? |
Aril Brikha ;) |
|
|
| Eagle` |
Arik Brikha
edit:dju just te laat |
|
|
| Real |
| Hoera, 'k heb ook dit jaar zo'n grote Tomorrowland poster in m'n kelder hangen. :wtf: |
|
|
| Dj LPG |
| aah, eindelijk trug thuis... Net het weekend doorgebracht int ziekenhuis voor opertatie aan den appendix. Twas daar toch ni zo plezant ze:p Kan mij voorstellen da Jasper zen set iets leuker was? |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
aah, eindelijk trug thuis... Net het weekend doorgebracht int ziekenhuis voor opertatie aan den appendix. Twas daar toch ni zo plezant ze:p Kan mij voorstellen da Jasper zen set iets leuker was? |
Een operTatie? :)
Ontsteking gehad misschien?
Japser zen set was voor mij pure relaxing, perfekt voor een zondagavond!!! |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Een operTatie? :)
Ontsteking gehad misschien?
Japser zen set was voor mij pure relaxing, perfekt voor een zondagavond!!! |
lol ben precies nog onder verdoving;) Ja ze hebben hem weggenomen eh...
Khad ook liever op jasper z'n set geweest dan omringd door dokters maja... achteraf was het daar ook relaxing;) |
|
|
|
|