|
De Offtopic Thread #4 (pg. 302)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
yeah, ibiza needs the dope and the music, so plz legalise it
seriously, zie niet in waarom ibiza anders zou moeten behandeld worden
jammergenoeg is open sfeer geen open wet |
|
|
| Config |
dies niet echt into trance :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
dies niet echt into trance :p |
| quote: |
01. Mr. Sam feat. Kirsty Hawkshaw - Split (Jonas Steur Remix) [Blackhole]
02. T4L - Maximus [Blackhole]
03. Re:locate feat. Thomas Bronzwaer - Jetstream [Galactive]
04. Kamaya Painters - Endless Wave [Blackhole]
05. Re:locate - Samburu [Galactive]
06. Jonas Steur - Castamara [Intuition]
07. Oliver Koletzki - Follow Up [Stil Vor Talent]
08. Dj Raymundo - Framebusted [Radikal Rythm]
09. Ferry Corsten - Junk (Flashover Remix) [Flashover]
Top 10
01. Leger And Lake - Aqualight [La Musique Fait La Force]
02. Sied Van Riel - Changing Places (Jonas Steur Remix) [Spinnin]
03. Tiesto feat. JES - Everything (Album Version) [Magik Muzik]
04. Global Deejays feat. Technotronic - Get Up (Flash Brothers Remix) [Superstar]
05. Aril Brikha - Winter [Kompakt]
06. Tiesto - Ten Seconds Before Sunrise (Album Version) [Magik Muzik]
07. Cerf and Mitiska and Jaren - Light The Skies (Retrobyte Remix) [Baroque Records]
08. Richard Durand - Inside My Brain [Terminal 4]
09. Josh Wink - Higher State Of Consciousness (Dirty South & TV Rock Remix) [Strictly Rythm]
10. Mischa Daniels - Take Me Higher (Fonzerelli Remix) [Fame] |
Wellicht niet nee, LOL |
|
|
| Config |
| die bovenste is nog een ouwe tracklist hoor :p |
|
|
| domineesje |
| Onze Jonas (8j)heeft daarnet 'an inconvenient truth ' gezien, en is er van gedaan :(... en heeft nog een conclusie ook 'op een boot wonen' |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
| quote: | Originally posted by domineesje
Onze Jonas (8j)heeft daarnet 'an inconvenient truth ' gezien, en is er van gedaan :(... en heeft nog een conclusie ook 'op een boot wonen' |
Ja spijtig voor zijn kinderen later. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Amnesia, DC10 and Bora Bora gesloten door autoriteiten
Amnesia, DC10 en Bora Bora zijn door de autoriteiten op Ibiza voorlopig gesloten. Hiermee reageert men op rapporten van de lokale politie en de ‘Guardia Civil’ die spreken van drugsdeals en drugsgebruik in de clubs in 2005 en 2006 en het feit dat de clubs hiertegen geen maatregelen hebben genomen.
Tijdens het openingsweekend zijn 450 mensen aangetroffen die drugs tot zich hadden genomen of in bezit hadden. Elf mensen zouden in het ziekenhuis zijn opgenomen als gevolg van (overmatig) drugsgebruik.
De clubs hebben aangegeven samen te werken en plannen juridische stappen tegen de maatregel.
http://www.ibiza-voice.com/news/news.php?id=1143
http://www.diariodeibiza.es/seccion...dNoticia=170465
http://www.ultimahora.es/ibiza/
Schandalig gewoon, dan mogen ze de stranden en andere clubs ook dicht doen. Echt onbegrijpelijk dat ze dit in een plek zoals Ibiza doen dat juist door die clubs en die open sfeer zoveel toeristen lokt. |
Bora Bora = strandclub dacht ik ;)
maar idd tragisch nieuws, 'k denk zowel voor de geboekte dj's als de clubhangers zelf...
ik kan niets meer zeggen, want denk dat Pedro Mercado hier al 't meeste gezegd heeft, waar ik me volledig in terug vind.
| quote: | de genoemde clubs hebben al gezamenlijk een heel leger advocaten op de zaak gezet, hopelijk kan dit in kort geding zo snel mogelijk ongedaan gemaakt worden?!
indien niet, is er echt wel een mega-probleem en mss zelfs nog erger want er volgen mss nog meer clubs?
de enigste plaats in Ibiza waar er iets mis is, zijn de honderden dronken Engelsen in en rond de pubs van San Antonio, die roepen, vechten en agressief zijn... maar dat mag blijkbaar wel?!!!!
1 jaar na de feiten neemt men dan deze beslissing, en dat een week na het openingsweekend?! ze hebben verdorie heel de winter tijd gehad om de clubs in te lichten of een discussie op te starten!
en waarom bijvoorbeeld Amnesia en niet Space: daar zit evenveel drugs hoor! en de reden dat ze geven, nl dat het schade berokkent aan de touristen is belachelijk: 90% van de touristen zijn clubbers en die andere 10% (gezinnen met kinderen enzo) die hebben toch geen last van DC10 of Amnesia (wel van de dronken Engelsen die ronddwalen in San Antonio) jongens toch, waar gaan we naar toe!!! Waar is de echte spirit van Ibiza naar toe?!
ikzelf heb 2 weken Ibiza geboekt, dat ligt al maanden op voorhand vast !!!
stel je voor dat ik daar toekom en de helft van de clubs zijn gesloten?!!!!
een héél jaar spaar ik voor die reis en kijk ik er naar uit: broodroof noem ik dat !!!! :evil:
en nog erger voor de mensen in Ibiza zelf die op die 4 maanden heel hun jaarloon moeten verdienen?! zonder de clubscene is Ibiza een klein onbestaand eilandje in de Middellandse zee, dat moeten die autoriteiten toch ook wel snappen?!!! als ze zo verder doen zullen hun nieuwe autostrades in Ibiza weer mogen afbreken... zielig
verbieden, verbieden en nog maar eens verbieden in de huidige maatschappij, mogen we ons ook nog eventjes amuseren, ja?! |
|
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
yeah, ibiza needs the dope and the music, so plz legalise it
seriously, zie niet in waarom ibiza anders zou moeten behandeld worden
jammergenoeg is open sfeer geen open wet |
Nja, ze zouden het beter daar toch legaliseren, ik denk dat de meeste toeristen daar wel uit clubbers bestaan, dus dit betekent niet gewoon een slechte zaak voor hun maar ook voor de economie van het eilandje. Ze zouden zich beter bezig houden met die agressieve zatlappen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
yeah, ibiza needs the dope and the music, so plz legalise it
seriously, zie niet in waarom ibiza anders zou moeten behandeld worden
jammergenoeg is open sfeer geen open wet |
Kom, u quote daarop is toch ook zever he...
Zijn alle Ibiza-gangers dopegebruikers?
Das een feesteiland gecreëerd op EDM, strand, zon, zee, cocktails en ja drugs, das al altijd zo geweest, ze hebben er nooit om gekraaid en nu ineens wel...
'k Denk toch wel dat elke EDM liefhebber er ooit van droomt(de) om ooit naar Ibiza te gaan of niet toch... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by domineesje
Kom, u quote daarop is toch ook zever he...
Zijn alle Ibiza-gangers dopegebruikers?
Das een feesteiland gecreëerd op EDM, strand, zon, zee, cocktails en ja drugs, das al altijd zo geweest, ze hebben er nooit om gekraaid en nu ineens wel...
'k Denk toch wel dat elke EDM liefhebber er ooit van droomt(de) om ooit naar Ibiza te gaan of niet toch... |
zever, ba neen, ik bedoel gewoon dat er geen reden is om 't daar te legaliseren of er niet meer naar om te zien omdat 't er wat meer ingeburgerd is
Nergens zeg ik dat ze allemaal pakken of smoren é
| quote: | Originally posted by Synthesia
Nja, ze zouden het beter daar toch legaliseren, ik denk dat de meeste toeristen daar wel uit clubbers bestaan, dus dit betekent niet gewoon een slechte zaak voor hun maar ook voor de economie van het eilandje. Ze zouden zich beter bezig houden met die agressieve zatlappen. |
Het, wat dan? Ok dat ze weed legaliseren daar no prob maar de al de rest toelaten lijkt me niet erg verstandig... |
|
|
| Synthesia |
^ Gebeurd daar sowieso. En laten we eerlijk zijn, zonder de clubs (en de drugs) is Ibiza Ibiza niet he.
Het probleem, als je het zo kunt noemen, bestaat daar al jaren, en nu plots voor het seizoen begint de grote clubs sluiten... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
Das een feesteiland gecreëerd op EDM, strand, zon, zee, cocktails en ja drugs, das al altijd zo geweest, ze hebben er nooit om gekraaid en nu ineens wel...
|
Helemaal niet. Ik ben ook al in Ibiza geweest; weliswaar toen ik slechts 13 jaar was. Dat eiland haalt zijn inkomsten uit belastingen en grootkapitaal van rijkaards die daar hun optrekje kopen; en niet direct uit de clubscene. Het is een belangrijk deel van het eiland; welkom toerisme... Maar ibiza kan volledig zelfstandig leven zonder. |
|
|
|
|