|
De Offtopic Thread #4 (pg. 269)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
kheb 'm gekocht :(
mja optie is op cd schrijven via i-tunes en dan terug importen als mp3... toen ik die vraag stelde, had ik geen lege cd's meer. volgend weekend eens proberen. |
|
|
| Xilver |
Tuurlijk gaat dat wel gemakkelijk. Ik heb op 't werk een programmaatje, iets van Fair Use Blabla, dat m4p-bestanden omzet naar m4a, de versie die niet drm-protected is. En die bestanden kan je omzetten naar mp3 in iTunes.
Ik zal dat programmake mailen zogauw ik op 't werk ben, goe? |
|
|
| Zehra |
| geweldig! thanks tom |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Tuurlijk gaat dat wel gemakkelijk. Ik heb op 't werk een programmaatje, iets van Fair Use Blabla, dat m4p-bestanden omzet naar m4a, de versie die niet drm-protected is. En die bestanden kan je omzetten naar mp3 in iTunes.
Ik zal dat programmake mailen zogauw ik op 't werk ben, goe? |
Ah, ik had niet gedacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. Kan je ook ne CC naar mij sturen? ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ah, ik had niet gedacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. Kan je ook ne CC naar mij sturen? ;) |
sgoeie |
|
|
| Dj LPG |
wie zin heeft om mischien gratis mee te gaan me mij naar een privé-voorstelling van "300" (nieuwe film van de makers van Sin city) mag mij altijd steunen op volgende link:
http://lpg.300game.be/
en wie wil wete waarover de film gaat:
http://300themovie.warnerbros.com/
al mercikes en mss tot in de cinema eh;) |
|
|
| Xilver |
| Ook gedaan. Die film ziet er godverdomme retevet uit :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ook gedaan. Die film ziet er godverdomme retevet uit :p |
da vond ik er ook van:D |
|
|
| Eagle` |
je sais Xerox & Illumination moe normaal dik boiteke worre, mo ik kom de woesdag weer van LA en ik weet ni ofk nog ne rotte frang gon hemme dan :confused:
joe : )) |
|
|
| FenixStyle |
Er duikt de laatste tijd een nieuwe manier van zakkenrollerij op.. En ik kan het weten, want ben er zelf ook al het slachtoffer van geworden. Ik had het voor op de parking van de Carrefour in Hasselt. Er komen 2 jonge meisjes, met alles erop en eraan, van ongeveer 18 jaar op je auto af. Terwijl één van de meisjes je vensters begint te wassen, komt de andere tegen je praten. Ze buigt voorover waarbij haar borsten bijna uit haar t-shirt vallen. (Onmogelijk om niet te kijken). Als je hen vijf euro wilt geven voor het vensterwassen, vragen ze of je hen even een lift kan geven. Onderweg beginnen ze eerst onderling opwindende handelingen uit te voeren. Na een tijd kruipt er ééntje naast jou en geeft je een flinke beurt. Maar pas op want dan gebeurt het natuurlijk, ondertussen steelt de tweede je portefeuille!!!
Mij is het voorgevallen vorige maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag... |
|
|
| The_G0dfather |
| waar zijn die wijven ? :crazy: |
|
|
|
|