return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 300)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by BZRK
Joep, smijt da maar online :)


[[ LINK REMOVED ]]


Geluid is wel maar povertjes.. Met het geluid vanuit de boxen van laptop versta ik er amper iets van, indien ik earphones insteek valt het beter mee..

Nu ik toch bezig ben zal ik anders ook straks of morgen nog eens de show van Wim Helsen uploaden, daar is de geluidskwaliteit normaal wel beter.. :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vanavond naar de show van Alex Agnew in de Arenberg. Should be funny :D

It was funny :)

Bij momenten wel iets té veel anale en orale fixatie, en sommige stukjes hadden voor mijn part wel geschrapt mogen worden wegens niet echt sterk, en vooral omdat de voorstelling nu meer dan 2u heeft geduurd. Langs de andere kant zaten er ook geweldige stukken in, en Alex Agnew heeft een enorme podiumpresence. Ook fantastisch om te zien hoe hij ter plaatse improviseert en inspeelt op het publiek, dat toont toch wel aan hoe verbaal sterk en ad rem hij werkelijk is :)
FCB_Fanatic
Deze avond eens naar een casino geweest, in Venlo in Nederland. Mijn kameraden doen dat wel vaker, maar het was vandaag de eerste keer dat ik met hen meeging. Kheb mij dan ook beetje afzijdig gehouden. Uiteindelijk toch nog roulette gespeeld en met 20 euro winst naar huis gegaan. Morgenavond ga ik die der wel ns doorjagen :D

Was in ieder geval wel ns leuk om te doen, volgende keer ga ik nog wel ns mee denk ik. Dan zal't mss in Eindhoven
zijn :)
The_G0dfather
quote:
Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]


Geluid is wel maar povertjes.. Met het geluid vanuit de boxen van laptop versta ik er amper iets van, indien ik earphones insteek valt het beter mee..

Nu ik toch bezig ben zal ik anders ook straks of morgen nog eens de show van Wim Helsen uploaden, daar is de geluidskwaliteit normaal wel beter.. :)


merci :)
The_G0dfather
read it and weep :http://www.loonwijzer.nl/main/salar...ipsalarischeck/

schumi: 200 000 euro per dag :crazy:
Shadowkid
quote:
Originally posted by The_G0dfather
read it and weep :http://www.loonwijzer.nl/main/salar...ipsalarischeck/

schumi: 200 000 euro per dag :crazy:


Geschift.

Nog geschifter: Oprah Winfrey: Dag: € 792000 :crazy:


Mmm, Bill Gates, kan toch ni dat dine zo "weinig" verdient in vgl met de rest?
Bill Gates, Oprichter Microsoft - Geboren: 1959 - Gehuwd, 3 kinderen
Jaar: € 528000
Maand: € 44000
Week: € 10560
Dag: € 2112


en den deze is ook wel funny:
Sergey Brin - Medeoprichter Google - Geboren: 1973 - Ongehuwd
Jaar: € 1
Maand: € 0
Week: € 0
Dag: € 0
Zie ook het VIP Salaris Overzicht
MikeVee
Wapens en drugs aangetroffen bij razzia discotheek Westerlo
Bij een razzia in een discotheek in Westerlo heeft het Turnhoutse gerecht vannacht een hoeveelheid drugs en wapens in beslag genomen. Eén jongeman werd gearresteerd en verschijnt vandaag voor de onderzoeksrechter.

90 politiemensen
Omstreeks 1.30 uur vielen zowat 90 politiemensen dancing 'Vizion' aan de Boerenkrijglaan binnen. Ze werden bijgestaan door leden van de sociale inspectie en twee drughonden. Aanleiding voor de onverwachte controle waren aanhoudende geruchten over drughandel en verboden wapendracht.

Slechte naam
De dancing heeft een slechte naam bij het gerecht. In het verleden werden er al regelmatig vaststellingen gedaan rond drugverkoop. Eén dancingbezoeker werd al eens in comateuze toestand afgevoerd naar het ziekenhuis. Bovendien werd er regelmatig gevochten. Dit jaar alleen al moest de politie vijftien keer tussenkomen.

Drugs en wapens
In totaal werden bijna 250 mensen gecontroleerd. Op het einde van de actie omstreeks 04.15 uur had de politie ettelijke gebruikershoeveelheden marihuana in beslag genomen. Op de vloer en in de toiletten werden ook traangas, cannabis en paxons met poeder aangetroffen. In voertuigen aan de dancing werden tientallen verboden wapens ontdekt

Huizoeking
Eén persoon werd administratief aangehouden wegens weerspannigheid. Hij trachtte de aanwezige bezoekers te overhalen tot massaal verzet tegen de agenten. Bij een 21-jarige man uit Geel werd een huiszoeking uitgevoerd. Daarbij werden grote hoeveelheden cannabis gevonden. Hij wordt voor de onderzoeksrechter geleid. Die zal beslissen over zijn verdere aanhouding. (belga/hln)



===================================================

Op vrijdagn is het R&B, wat een verklaring is voor de verboden wapens in de voertuigen :D
CygnusX
quote:
Originally posted by The_G0dfather
read it and weep :http://www.loonwijzer.nl/main/salar...ipsalarischeck/

schumi: 200 000 euro per dag :crazy:


Carlos Slim - Mexicaans zakenman - Geboren: 1940 - Weduwnaar, 6
Jaar: € 5280 mln
Maand: € 440 mln
Week: € 105.6 mln
Dag: € 21120000 :eyes: :eyes: :eyes:
The_G0dfather
plz, mr slim, adopt me :D

21 miljoen per dag, wtf
Real
Ik heb vandaag Jonas Steur (in burger!!) gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

U mag mij nu aanraken.

Tot zover mijn relaas van de voorbije dag, morgen meer!

The_G0dfather
Studeert er hier soms iemand meertalige bedrijfscommunicatie in gent?

Mss doe 'k dat wel volgend jaar en wat meningen zouden welkom zijn.
Config
quote:
Originally posted by Real
Ik heb vandaag Jonas Steur (in burger!!) gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement