|
De Offtopic Thread #4 (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
De serie "Airwolf" is imo nog steeds de beste vanuit de jaren '80 en begin '90.
filmpje
Als iemand weet waar ik de DVD's van deze serie kan vinden, dan ben ik hem/haar eeuwig dankbaar!!!! :o |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by diddi
De serie "Airwolf" is imo nog steeds de beste vanuit de jaren '80 en begin '90.
filmpje |
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM 
Ik ook hebben, hebben...en Saar wss ook wel :tongue2

| quote: | Originally posted by diddi
Als iemand weet waar ik de DVD's van deze serie kan vinden, dan ben ik hem/haar eeuwig dankbaar!!!! :o |
Google Search Airwolf DVD |
|
|
| Transara |
ja, ja, ja, ja!!! hebbe hebbe hebbe!:D
Jezus, de nostalgie komt boven drijven:tongue2 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
ja, ja, ja, ja!!! hebbe hebbe hebbe!:D
Jezus, de nostalgie komt boven drijven:tongue2 |
Drijven of glijden ? :toothless |
|
|
| diddi |
www.rodirect.nl voor de Nederlanders onder ons... Voor de belgen jammer want:
| quote: | De verzendkosten zijn gebaseerd op leveringen binnen Nederland. Naar adressen buiten Nederland wordt niet verstuurd.
|
Damn... voor slechts 5€ per DVD :whip: :clown: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by diddi
www.rodirect.nl voor de Nederlanders onder ons... Voor de belgen jammer want:
Damn... voor slechts 5€ per DVD :whip: :clown: |
Hey Saar...dan maar vervroegd onnozele kinderendag vieren en elkaar Volume 2 of 3 geven ? :stongue: |
|
|
| Transara |
ja, dat is een goed idee en dan gezellig samen kijken....:D :p (klef!)
:D :haha: :haha:
Zet jij de popcorn klaar?;) :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Good 'ol Ernest Borgnine :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
ja, dat is een goed idee en dan gezellig samen kijken....:D :p (klef!)
:D :haha: :haha:
Zet jij de popcorn klaar?;) :crazy: |
Tuuuuuuurlijk ! 
Maar-uh toen net The Rolling Stones - Paint It Black op de radio tetterde....en jij aan M*A*S*H dacht :disbelief kwam ik op een nog briljanter idee:
(Meiden) DVD-weekend met Airwolf en Tour Of Duty !!! :D :D
Snufje Crockett (Miami Vice) en (mooie mannen-) nostalgie is compleet :o |
|
|
| Transara |
| Hmmmm, meiden-weekend....jammer jongens, geen plek voor jullie, hahaha! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by diddi
De serie "Airwolf" is imo nog steeds de beste vanuit de jaren '80 en begin '90.
filmpje
Als iemand weet waar ik de DVD's van deze serie kan vinden, dan ben ik hem/haar eeuwig dankbaar!!!! :o |
Nah, chips was the bomb :D Zalige brillen :crazy: |
|
|
| Tiger777 |
Deze morgen een naevus uit men gezicht laten snijden: 3 draadjes die er tot 7 september moete inzitten = tot 7 september mij thuis zitten vervelen :mad: :(
=> Ik ga men postcount hier eens verhogen :D |
|
|
|
|