|
De Offtopic Thread #4 (pg. 220)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Heb zo het gevoel dat we op TL de beste line-up gaan krijgen die we hier in ons Belgenlandje al ooit gezien hebben.. |
en die moeilijk te verbeteren zal zijn de komende jaren :crazy:
en jullie vragen (vooral in Sensation topic op d4m) naar vernieuwing: wel als alles doorgaat gaan er een aantal namen komen om uw vingers af te likken tot aan uw elleboog |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FredNova
en die moeilijk te verbeteren zal zijn de komende jaren :crazy:
en jullie vragen (vooral in Sensation topic op d4m) naar vernieuwing: wel als alles doorgaat gaan er een aantal namen komen om uw vingers af te likken tot aan uw elleboog |
'k zal u voor één keer geloven ;)
deed dat al ze... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by domineesje
'k zal u voor één keer geloven ;)
deed dat al ze... |
ach, je moest eens weten hoe frustrerend zo een line-up maken is
zo stond James Holden normaal op 2006 en wordt dta op het einde afgezegd
dus alles kan misschien last minute (zie maar naar Oakenfold ook)
gellof me dat id&t moeite doet en op TL is er veel plaats
op sensation zijn er weinig plaatsen en kan je alleen grote namen verwachten en op een eerste editie (zoals black dit jaar) moet je safe spelen |
|
|
| domineesje |
| Hoe meer ik u hoor, hoe belovender :) |
|
|
| Bertn |
| nooit te hoge verwachtingen scheppen, mensen zijn dan altijd sneller teleurgesteld:p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
nooit te hoge verwachtingen scheppen, mensen zijn dan altijd sneller teleurgesteld:p |
200% gelijk, ik zwijg
euh... Cor Fijneman en Regi zijn de grootste namen op TL 2007 :toothless
nee, nog effe geduld en de eerste namen verschijnen wel ;) |
|
|
| Real |
Filmpje van de ophanging van Sadam: http://pandachute.com/videos/leaked...eing_hung_video
Als je zo'n dingen te gruwelijk vindt, moet je niet kijken. Maar op dit filmpje is er zowiezo niet heel veel te zien, omdat het nogal warrig gefilmd is. Het enige dat ik eruit besluit, is dat ophanging een ongelofelijk barbaars iets is. Morja... |
|
|
| Xilver |
| Kwou da'k zo graaf was gelijk gij. |
|
|
| eieregooie |
fijn...
ga eens deaud
:toothless |
|
|
| Config |
| heb em ook al gezien.. tjah.. wat moet je daarvan zeggen.. Saddam komt veel te licht weg op deze manier. |
|
|
| TOR |
Waarom zou je dat in godsnaam willen zien? lol
Ramptoeristen. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
Waarom zou je dat in godsnaam willen zien? lol
Ramptoeristen. |
Facinatie met het morbide hé |
|
|
|
|