|
De Offtopic Thread #4 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
idd, ik vreesde even dat je iets witty ging zeggen en ik ging bijna pm'en stfu!
maar ik voel me te peachy nu
EI je bent officieel mijn favo NLTA'er
Sorry Loraine, het is niet persoonlijk |
:haha: :haha: Geen enkel probleem ! Ei is (tezamen met Zzdirt) ook mijn favo NLTA'er :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
:haha: :haha: Geen enkel probleem ! Ei is (tezamen met Zzdirt) ook mijn favo NLTA'er :toothless |
Op Zzdirt na hebben we dus dezelfde smaak in NLTA'ers, miss moeten we er eens een studie over maken. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Op Zzdirt na hebben we dus dezelfde smaak in NLTA'ers, miss moeten we er eens een studie over maken. |
Onder het genot van een ..... ? (fill in yourself) Voor mij zou het iig een Finlandia Cosmopolitan zijn :p |
|
|
| eieregooie |
Ik ga even een roseetje ofzo doen in de stad...
Veel plezier mesnjes :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik ga even een roseetje ofzo doen in de stad...
Veel plezier mesnjes :D |
Merci Ei, veul plezier he :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik ga even een roseetje ofzo doen in de stad...
Veel plezier mesnjes :D |
Ni te bezopen, ni te stoned en hou het risico op SOA's onder controlle tijdens de wilde zinloze niets betekende willekeurig se....mag ik dat hier wel zeggen, miss is dit forum PG13 of zo
Hoewel Swamper zijn neigingen om op hotel te kruipen doen anders vermoeden ;p |
|
|
| Dark Apostle |
| Ok...dat was ff flashen....nu voel ik met toch een pak rustig...:) |
|
|
| Loraine |
Ben peecee aan het opruimen: mensen sturen me soms de meest bizarre, grappige dingen toe :tongue2
[[ LINK REMOVED ]]
:eyespop: :crazy: :eyes:
Ge-wel-dig !!!:tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
[[ LINK REMOVED ]]
:eyespop: :crazy: :eyes:
|
die heb ik ook al gezien |
|
|
| Dark Apostle |
| en dit is mijn meeste merkwaardige online-avond sinds een hele tijd O.O |
|
|
| Nabistai |
| Op een zaterdagavond dronken achter het pctje zitten, wat een feest... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Op een zaterdagavond dronken achter het pctje zitten, wat een feest... |
awel het valt goed mee tot hiertoe en het is verdomd gemakkelijk om naar mijn bed te kruipen :D
Maar ik ga er ni een gewoonte van maken nee |
|
|
|
|